Friday, June 12, 2009

jun ini

Ini entri pertama untuk bulan Jun!

Sudah lama tidak meng'update' blog. Aku tidak sempat untuk melayari internet langsung. Cuti minggu lepas, jadual ku penuh siul.

Tidak perlu aku ceritakan kronologi aktivitiku pada hari itu kan? Tidak menarik pun.

----------------------

Minggu ini aku :sakit:. Nasib baik tidak pitam dalam bilik air. Duniaku terasa berpusing-pusing. Aku tidak boleh menghadap pc langsung. Pening :hilo:. Q telah mencarikan aku panadol. Aku tidak tahu bagaimana dia mendapatkannya. Aku sangat-sangat berterima kasih kepada Q love.

Entri ini ringkas sahaja kerna aku tidak tahu apa lagi yang patut kutulis sengihnampakgigi.

--------------------
Q-F
--------------------

3 comments

June 13, 2009 at 1:34 AM

sakit sbb jerebu ke???

June 13, 2009 at 7:40 PM

erm..tak tau la aiman...pening kepala yang tidak berkesudahan

June 19, 2009 at 9:48 PM

dptkan mknn yg mencukupi .
wuhuu

Post a Comment