Friday, February 5, 2010

kenapa kaum adam selalu balas mesej pendek-pendek?

Adikku pernah bertanya, orang lelaki memang suka hantar mesej pendek-pendek ke?

"Em.."

"Ok"

"K"

"A'ah"

"Ye"

dan macam-macam lagi perkataan pendek.

Mungkin mereka...

@tidak ada idea
-sudah blur. tidak tahu apa lagi untuk dibalas.

@mamai
-mengantuk, tapi nak jaga hati punya pasal, balas mesej jugak. walaupun kadang-kadang merepek meraban.

@asyik main permainan video (video games)
-syok-syok main permainan video, kadang-kadang tak sempat hendak balas panjang-panjang. balas ikut syarat je.

@bekerja
-sibuk. tidak sempat hendak membalas dalam bentuk karangan.

@dating dengan orang lain
-tanak kantoi, taip pendek-pendek sudeh. janji selamat :p


logik kan?

4 comments

February 5, 2010 at 9:14 PM

hhaahaa
nak wat cm ne ,
dah nature nya cm tu .

February 5, 2010 at 10:06 PM

hehehe...tapi logik kan, anis? :)

February 7, 2010 at 9:10 AM

haha. dorang mmg mcm tu dilla. alasan biasa ialah dorang rasa cam tak necessary balas panjang2. dorang kan practical skit. konon2nya la. haha. sabar jek laaa... takpe, saya pun selalu jadi mangsa. =p

February 7, 2010 at 10:37 PM

hehe. ni kalau Q bace entri yang ni, kantoi saye. :p

Post a Comment