Tuesday, February 12, 2013

"Kalau cakap lagi, kena cium"

Apabila dia mengetahui lelaki itu yang terselindung di sebalik maskot ALONG, dia teruja. Ini kerna dia tidak pernah tahu maskot yang sering menemaninya sewaktu kecil adalah lelaki itu sebenarnya. 

Pabila dia diberi peluang untuk berjumpa dengan lelaki itu, jiwanya memberontak gembira. Tidak akan dilepaskan peluang ini untuk berkenalan dengan lebih rapat.

Terasa hangat menjalar di tubuh tika badannya berdekatan dengan lelaki itu. Berjalan beriringan menuju destinasi yang samar-samar.

Singgah sebentar di bangunan tinggi. Rumah merpati. Katanya ada kenduri jadinya kami harus singgah sebentar. Menaiki tangga satu persatu sehingga sampai ke pintu rumah kenduri. Tidak banyak bicara, kami meneruskan perjalanan, mencari kawasan sesuai untuk berborak.

Berjalan dan terus berjalan sehingga ke bawah pohon rendang. Senyum manis sekali. Riak wajah lelaki itu menenangkan hati dia.

Lelaki itu memberi amaran, usah diungkit perkara lalu.

Dia terus mengatakan tentang perkara yang dilarang lelaki itu. Sepantas kilat pipi dia dicium lelaki itu. Dia terkesima.

"Kalau cakap lagi, kena cium," kata lelaki itu lantas tersenyum lagi.

Pipi dia merona merah.

p/s: syoknya mimpi pipi kena cium dengan lelaki di sebalik patung ALONG. siapa? ce gugel. Keh3

p/s: eh! hai korang!

30 comments

February 12, 2013 at 1:05 PM

AKUUUUUU HEHEHE hI DILL

February 12, 2013 at 7:13 PM

sapa angahnya?hahaha
weeewitt mimpi kemain.

February 12, 2013 at 8:57 PM

olololo..beto ke...jelesnyer..nk dia jugk..ahahaha

February 12, 2013 at 11:14 PM

Menarik cerita ni.. Baca jer dah terbuai-buai :)

February 13, 2013 at 12:39 AM

psl cik abang ke? :)

February 13, 2013 at 9:29 AM

ni yang rasa nak cium dill gak ni...

February 13, 2013 at 2:48 PM

power la kena cium :)

February 14, 2013 at 11:46 AM

Hikhik sape tuu? :)

February 15, 2013 at 3:05 AM

haaaa?
beto ke?
omaigodddd. tak sia-II minat tengok along tu dulu.
hihi
>.<

February 15, 2013 at 10:01 AM

mak aii.. selera artis2 tu

February 15, 2013 at 1:30 PM

@Wenwink Kidu.Duki hai wen! :)

February 15, 2013 at 1:31 PM

@si ngokngek angahnye tak pasti lak. hehe :)

February 15, 2013 at 1:31 PM

@C.T.K maka adore la die. nanti boleh mimpi gak. ahaks

February 15, 2013 at 1:31 PM

@khairul onggon eh yeke? hehe

February 15, 2013 at 1:32 PM

@Asrul "iLham" Sany oh bukan bukan

February 15, 2013 at 1:32 PM

@Tukang Karut hep! marah puan hadis nanti

February 15, 2013 at 1:32 PM

@Rapunzeel Cikilolo haha! mimpi je pun

February 15, 2013 at 1:33 PM

@nur emilya ce gugel!

February 15, 2013 at 1:33 PM

@chemay berkat. berkat. haha!

February 15, 2013 at 1:33 PM

@Khai faiz bukan senang wooo

February 16, 2013 at 12:25 AM

dapat mimpi yg mcm ni kan best.. tapi sy jarang bermimpi.. sedar2 dh pagi...

February 18, 2013 at 9:30 AM

hamboiiiiihh kak dill --,
haha.lol sunggoh!

orlando ahmad
March 9, 2013 at 1:20 PM

Gua jibeng yg cium keh3

March 25, 2013 at 11:33 AM

tunggu entri baru kak dill

March 27, 2013 at 9:44 AM

@a.samad jaafar kalau mimpi menarik tak pe. dibuatnye nightmare, habis!

March 27, 2013 at 9:44 AM

@maitimie mimpi awesome. haha

March 27, 2013 at 9:44 AM

@orlando ahmad eeeeeeeeeeee

April 1, 2013 at 11:50 AM

hahaha lama tak dengar kabo.dah bertunang ke? hehe

April 2, 2013 at 1:31 PM

ehem.

June 9, 2013 at 7:29 PM

salam sahabatku dill..

t kasih atas kata2 yang baik.. semoga Allah memberkati awak dill..

pelik juga bila komen dill dipublish..ia hilang !

Post a Comment