Friday, October 30, 2009

hari yang sejuk

Hujan sepanjang hari. Sejuk :wala:. Aku tidak tahan dengan kesejukan. Aku tidak katakan aku tahan dengan kepanasan. Tetapi, sejuk mengundang kesan sampingan padaku. Sejak malam tadi, tekakku mula rasa sakit. Makan Strepsils, tetapi tidak berkesan. Sekarang ini sudah selsema. Badan pun sudah rasa semacam. Bersin tidak henti-henti. Aku tidak suka jika aku sakit. Bila sekali sakit, akan menjadi sangat teruk. Semua sakit sampingan datang. Sakit kepala, sakit belakang, sakit tangan, sakit kaki, sakit satu badan. Macam mana hendak menanggungnya. Allah...Teringin hendak minum milo panas. Larat ke hendak buat ni...

Tengah hari tadi keluar bersama-sama kawan-kawan serumah. Membeli barang keperluan. Sepanjang perjalanan, hujan lebat. Aku juga dibasahi hujan. Tidak lencun. Tetapi baju lembab. Sampai sahaja di rumah, badan terasa panas...

Aku rindukan familiku. Tidak sabar untuk pulang ke rumah. Rindukan kawan-kawanku. Clavriene, Kazuki, Fizah, Fid...:inlove:

Aku rindu Q? Aku pun tidak tahu. Q rindu aku? Lagi aku tidak tahu. Hehe :sweaty:

--------------------
Q-F
--------------------