Sunday, March 21, 2010

Terompah Surau's "I wish....." Giveaway

Sempena dengan Hari Lahir Cik Liyana, beliau telah mengadakan pertandingan 'I wish...'. Aku tengok hadiahnya, sangatlah comel.

Aku pun sibuk la menghantar harapan kecilku. Tidak mengharapkan hadiah sangat. Hanya suka untuk berkongsi impian. Tidak salah, kan?

Aku tidak sempat melihat mana-mana blog pun semalam. Seharianku di dalam bas, LRT dan kereta. Perjalanan dari Perak ke Terengganu memang meletihkan.

Hari ini, saja suka-suka hati menjenguk blog Cik Terompah kita. Aku lihat ada senarai pemenang. Uik! Seperti namaku. Musykil juga. Aku jarang menang dalam apa jua pertandingan. aku klik dan memang sahih namaku.

Aku menang. Yay! Terima kasih Cik Liyana a.k.a TerompahSurau.


2 comments

Anonymous
March 23, 2010 at 11:46 PM

tahniah2
hehe

March 24, 2010 at 9:17 PM

terime kasih. isk. bace jugak blog orang ye.

Post a Comment