Monday, July 5, 2010

tertanya?

Aku tertanya, mengapa hati aku sakit seperti ditoreh pisau yang sangat tajam? Setiap kali menelan air liur, kesakitan itu turut sama menjelajah. Aku tidak suka keadaan ini. Bukankah sepatutnya aku semakin pulih? Mengapa aku perlu hadapi perasaan sebegini lagi? Aku sedang cuba melepaskan sesuatu yang sangat penting buat aku. Agaknya, aku terlalu peka dengan mukabuku dia dan parasit itu. Macam mana tidak peka, parasit itu sentiasa menjerit-jerit tentang kebahagiaannya, keseronokannya, kejiwangannya dan apa-apa lagilah.

Kenapa aku tidak remove mereka? Entah. Tiada jawapan untuk soalan itu.


4 comments

July 5, 2010 at 11:24 AM

DELETE DELETE DELETE. that's the solution. kalau tak delete, selagi itu sakit hati. so, just click on delete, my dear. it'll do u a lot of good.

July 5, 2010 at 11:55 PM

I will. But not now. hihi =)

July 8, 2010 at 9:28 PM

Setuju.DELETE aje.Jgn ragu2.jgn tangguh2.

July 8, 2010 at 9:51 PM

Cik Sal: I will. Don't worry.

Post a Comment