Friday, June 22, 2012

Zine Warna Kaseh: Pilihan

Ini adalah entri melekat. Sila skrol ke bawah untuk entri baharu.


Mimpi.
Kata kita 
mainan tidur.

Mimpi
Kata kita
mainan ilusi.

Siapa sangka 
Mimpi itu jadi
REALITI?



Dengan penuh rasa hormat, aku ingin menjemput rakan-rakan untuk turut sama merasai warna kehidupan dalam zine pertama kru Warna Kaseh


Tentang Pilihan ada di SINI.
Untuk Membuat pesanan di SINI.

17 comments

June 14, 2012 at 1:00 AM

kdg benar2 jadi

June 14, 2012 at 1:02 AM

mmpi dan harapan menjulang...

bak kt jacklen victor.. heee

June 14, 2012 at 3:04 AM

weeeeeeeeeeee.........

*ingatkan nak jempot kenduri.. :-)

June 14, 2012 at 8:12 AM

nak free boleh tak?

June 14, 2012 at 9:29 AM

kalau mimpi dapat ScarJo jd real tu sy sanggup haha

June 14, 2012 at 11:50 AM

mimpi dah jadi kenyataan...:)

June 14, 2012 at 3:40 PM

kan dah nyata.

sy dh pesan kat Iffah Afifah tinggalkan sa-buah utk sy.

June 14, 2012 at 3:53 PM

Mimpi baik bila menjadi realiti mungkin menjadi lebih baik, mungkin juga sebaliknya..

June 14, 2012 at 4:14 PM

tak semua mimpi mainan tidur, tak semua mimpi ilusi, tak semua mimpi realiti.


acane tu ?

June 15, 2012 at 11:50 PM

ada mimpi sebagai petunjuk :D

June 16, 2012 at 6:14 PM

apa lagi yang diharap jika realiti itu benar lebih indah dari mimpi.

namun hakikatnya realiti itu kelat dan setelah tiba waktu seketika baru menjadi manis.

dan zine ini menjadi pilihan saya untuk dibeli. dan sudah menempah dgn si comot sab!

June 16, 2012 at 6:17 PM

@penjajah minda: awak ni, free je mau ye

June 16, 2012 at 6:17 PM

@Khairul Antasha: thanks awak! ^^

June 16, 2012 at 6:18 PM

@Rain: thanks rain :)

June 18, 2012 at 10:36 PM

ada yg cakap mimpi mainan tdo. ada yg cakap mimpi itu satu petanda. confius..

June 19, 2012 at 9:48 PM

mimpi ??
percuma ^_^
rasa mcm nk tido
dan terus melayan mmpi~

June 19, 2012 at 10:13 PM

wahhh..dah ada buku

Post a Comment