Sunday, July 15, 2012

Julai 2012

Alhamdulillah, punya sedikit masa untuk menulis di sini. Aku sering online di Facebook dan Google Plus tetapi takat online je lah. Untuk berinteraksi, jarang-jarang sekali. Tidak punya idea untuk menulis apatah lagi untuk membebel. 

Sedikit masa lagi kita akan beramah mesra dengan Ramadhan. Aku harap kawan-kawan semua dah selesai mengganti puasa ya. Jangan sampai kena bayar fidyah pulak :)

Sekarang ni memang agak sibuk. Rasanya kesibukan akan sedikit berkurangan selepas bulan September. Harapnya masih boleh menulis seperti dahulu. 

Terima kasih kepada rakan-rakan yang masih setia mengunjungi blog aku. Maaf jika aku tidak membalas kunjungan. Aku gagal menjadi rakan yang baik kan? Maafkan aku. Aku akan cuba sedaya upaya membaca entri korang. Sebenarnya aku ada membaca entri korang walaupun aku tidak meninggalkan komen. Kadang-kadang otakku blank. Tidak dapat generate komen yang bernas. Hehe. 

Selalunya aku akan menulis di Warna Kaseh. Aku menulis cerita yang kadang-kadang entah apa-apa. Alhamdulillah, sehingga takat ni kami dah berjaya mengeluarkan zine sendiri. Terima kasih banyak-banyak kepada kawan-kawan yang sudi membeli zine kami. Aku kenang korang sampai mati :)

Korang jaga diri elok-elok. Sayang korang selalu.

12 comments

July 15, 2012 at 10:28 PM

dalam sibuk, masih sempat tukar template baru blog ye :-)

July 15, 2012 at 10:45 PM

dill oooo dill... sibuk bercinta ye?

July 16, 2012 at 6:21 AM

@the malay male: yeap. hanya tukar template. tak memerlukan idea mengarang :)

July 16, 2012 at 11:43 AM

sy pun sama sibuk smpi bulan feb depan ~

July 16, 2012 at 1:10 PM

sibuk yang sibuk or sibuk yang tak sibuk?

July 17, 2012 at 12:08 AM

hi dill,hii!!

tak pa faham-faham,ada banyak benda kekadang buat tersepit kan..hee

July 18, 2012 at 12:27 AM

salam dill..
ya..kekangan tugas membataskan keinginan utk menulis.. cuba menulis pun akhirnya menjadi kaku.. saya juga baru kembali muncul sejak sekian lama berehat..

selamat menjalani ibadah puasa ye dill..

July 18, 2012 at 3:52 PM

zine tu apakah?

July 18, 2012 at 7:59 PM

@Suhami Ahmad: singkatan dari perkataan magazine.

[maga]ZINE.

:)

July 19, 2012 at 11:40 PM

i ni SA u tau...!! hik! hik!

July 23, 2012 at 10:27 PM

slamat berpuasa :)

July 24, 2012 at 8:58 AM

dill!!!salam ramadhan..
miss u dear...jgn lupa nonie k ^_^

Post a Comment