Thursday, June 20, 2013

Art For Grabs

Alhamdulillah, tahun ni aku dapat jenguk lagi event Art For Grabs. Event nya di The Annexe berdekatan dengan Pasar Seni. 


beli buku & hiasan comel ni dari Things by Mims



dan dapat autograf dari pelukisnya juga. Yay!

Aku memang teringin nak beli buku & hiasan comel tu bila pelukisnya promote kat group The Annexe Gallery. Aku berjaya beli! Dan yang terujanya, pelukis tu boleh ingat aku yang komen kat gambar dia kat FB. Menyesal tak tangkap gambar sekali. Aku cuma salam tangan je. Haih. Jadi la. Tangan dia lembut wo.

Selain tu aku singgah booth Fixi. Semata-mata nak beli Paranormal, Ajaib dan Yang Nakal-Nakal. Teringin nak beli buku kat booth lain jugak. Tapi kewangan tak mengizinkan. Dah tengah bulan. Aku sengkek sikit sebab hampir sebahagian besar kewanganku dilaburkan ke kereta kecilku. Haih. Sabo je la.

Aku pergi sorang-sorang je. Agak kasihan di situ. Kawan baikku dah kahwin. Jadi dah tak de geng nak keluar sama-sama. Lone ranger.

Okei lah. Bila-bila aku tulis lagi. Tata.

4 comments

June 20, 2013 at 7:53 PM

assalamualaikum dill..

pertama : mengapa kat list blog kegemaran sy pada blog sy tu.. blog dill tak up to date..?? asyik.. n3 yg nak kene cium tu je.. cuba tengok..haishhh..

kedua : berbelanja utk buku biasanya berbaloi

ketiga : bai.. hihihihi

June 21, 2013 at 7:37 PM

u pun kawen la juga...hehe

June 22, 2013 at 1:33 PM

kuat sorg2 lagi best kot. boleh buat apa suka.

June 22, 2013 at 1:33 PM

*kuar

Post a Comment