Sunday, April 19, 2009

Ahad Indah

Hampir seminggu aku tidak menulis. Rindunya. :woooh:

Aku baru diberitahu bahawa aku dan kawan-kawan akan menerima bos baru mulai esok. Aku harap kami boleh bekerjasama. Insyaallah. Doakan kami ya?

Haha! Perasaan yang sama masih lagi bertenggek di hati ini. Dalam tulisan ku yang lalu, aku ada menyatakan yang aku harap dia rasa apa yang aku rasa. Dia telah menyatakannya kepadaku. Hatinya merasai apa yang aku rasa. Walaupun pengakuannya bukan secara berhadapan (face-to-face). Tapi itu sudah cukup untukku. Terasa macam lawak jenaka pula bila perkara ini berlaku kepadaku. Aku tidak mahu berceloteh panjang di sini. Nanti, orang akan katakan yang tulisanku semakin jiwang. Oh tidak!:sweaty:

----------------------------------------------

For my friends who want to read and enjoy my writing, but you couldn't because of the language barriers, just drop me a comment or just shout at the box. I will try to respond as soon as I can. Love you guys. :wave:
------------------------------------
Aku sangat sukakan huruf Q
------------------------------------

7 comments

April 19, 2009 at 11:04 PM

naseb bek anis phm melayu ...
hahaaa...

April 20, 2009 at 6:26 AM

anis, ada² saja ya? :)

April 22, 2009 at 2:36 PM

tolong jangan jiwang2..
saya benci tulisan jiwang2..

hahahaha..;p

April 25, 2009 at 6:39 PM

dude: mengade²...tulisan mu pasal gadis kek coklat, jiwang amat :)

April 28, 2009 at 11:04 AM

wah. dill is now blooming! *blush blush*

April 28, 2009 at 10:03 PM

huhuhuhu...aku yg blushing bace!!!!

May 2, 2009 at 5:09 PM

wynn: hehe..ada-ada saja

clavriene: join da club, dear

Post a Comment