Friday, September 24, 2010

Selamat Hari Lahir, Amrah!

Buat sahabatku tika di Taman Ilmu dan Budi, rakan blogger yang rajin sekali menjenguk blog picisanku, Cik Amrah binti Abdul Majid, Selamat Ulangtahun Kelahiranmu yang ke 18. Hehe. Sekali sekala jadi muda, apa salahnya, kan?

Maaf, aku tidak dapat imbas kembali 100% bagaimana aku mengenali Amrah. Kebelakangan ini ingatanku tidak begitu baik. Tetapi aku pasti aku kenal Amrah sewaktu kelas Bahasa Arab Tahap 1 di Matrikulasi Taman Ilmu dan Budi. Amrah masih ingat wajah comel Ustaz Afifi? Hehe =)

Apa yang aku tahu tentang Amrah? Jujur aku katakan, aku tidak tahu banyak perkara tentang Amrah. Maaf. Jadi, apa yang aku tahu...

#Amrah suka teater.
#Amrah tinggal di Kajang.[aku masih ingat lagi tika famili Amrah belanja kami Sate Kajang. sangat masyuk, ok?]
#sekarang Amrah di Melbourne, Australia. 
#Famili Amrah sangat baik. 
#Amrah pandai.
#Amrah rajin terlibat dengan pelbagai aktiviti persatuan tika di Taman Ilmu dan Budi.

dan, Amrah sangat baik dengan aku. Terima kasih kerna menjadi salah seorang sahabatku. Entri ini khas untukmu.

Selamat Hari Lahir, Amrah. Sayang Amrah selalu.


*Sepatutnya aku tulis entri ini awal-awal lagi. Maaf.


2 comments

September 25, 2010 at 7:23 AM

Dilla! Terharu... terima kasih! =)

Nanti saya balik kita jumpa tau! Mesti!!!

September 25, 2010 at 2:22 PM

Same-same.

Insyaallah, jangan lupe date kite satu hari nanti. ^_^

Post a Comment