Wednesday, December 15, 2010

hari keluarga kami

Seboleh-bolehnya tidak mahu tulis entri emo. Tetapi perlu medium untuk luahkan segala. Aish...

Hobiku waktu cuti sekolah ni, makan. Aku suka makan banyak-banyak. Tetapi dalam masa yang sama, aku tidak mahu gemuk. Bukan apa, nanti pergerakan terbatas. Aku ni jenis manusia yang suka buat hampir semua kerja laju-laju. Terutamanya, jalan laju-laju. Lepas tu jatuh! Haha! Jatuh tangga. Jatuh longkang. Familiku geleng kepala. Aku tersengih kerang. Jadi, badan perlu sentiasa terasa ringan untuk jalan lebih laju. >.<

Awal Disember lepas, kami adakan Hari Keluarga di Teluk Senangin. Chaletnya, alhamdulillah selesa. Sepupu sepapat gembira mandi laut. Aku malas hendak mandi. Leceh la, pakai cermin mata. Power dah beratus-ratus. Kalau mandi pakai cermin mata, karat la jawabnya. Kalau tak pakai cermin mata, tak pasal-pasal aku terpeluk abang handsome kat sebelah. Haha! Imaginasi melampaui batas! Tetapi aku serius!

Tidak mahu muat naik gambar di sini. Nanti orang kata aku cari publisiti. Sekarang pun aku dalam proses memadam gambar-gambar di Mukabuku. Bukan sebab perasan cantik, atau takut orang mengorat. Haha! (aku tahu aku tidak cantik mana). Cuma, tidak perlu expose sangat. Aku tidak penting mana. ^^

Blog aku pun bosan kan? Jadi, cuba teka orangnya macam mana? Haha!