Sunday, February 12, 2012

good bye Whitney Houston

Just found about this news from Facebook. More news HERE and HERE.

She owned a very wonderful and powerful voice. She is a legendary. She climbed up the industry along with Mariah Carey and Celine Dion to name a few. 

You will be missed.

CNN

google

one of my favourites: I Will Always Love You

31 comments

February 12, 2012 at 11:12 AM

hurmm..kaya raya pun tak guna klu diakhirnya kehidupannya depress kan.

February 12, 2012 at 11:17 AM

rest in peace!!

February 12, 2012 at 11:49 AM

aikk. dah passed away ke ?

February 12, 2012 at 1:12 PM

bru je bace kt fb.. passed away sebab dadah.. :P

February 12, 2012 at 1:44 PM

mati itu pasti.

February 12, 2012 at 3:10 PM

RIP.


peace ke ? Errr.

February 12, 2012 at 3:12 PM

akhirnya,,,

February 12, 2012 at 4:30 PM

dgr kt dlm bite td..huhu :P

February 12, 2012 at 4:36 PM

orang putih sokmo mati sebab dadah.
diorang depress sangat agaknye,..
eh orang putih ke dia?
hik3

February 12, 2012 at 5:23 PM

hurm...whitney...
suka gak lagu dia..

February 12, 2012 at 7:02 PM

baru tahuuuuu.
ish..lagu dia tu best kan.

February 12, 2012 at 7:12 PM

Syukur kte jd org islam yg sedar dgn apa yg ada dlm agama kite tu sendiri..

February 12, 2012 at 10:26 PM

atok suka lagu tu....gonna miss her

February 12, 2012 at 10:32 PM

xsangka...dia sakit apa ya kak

February 12, 2012 at 11:38 PM

lor yeke ke Dill...baru tau ni...

February 13, 2012 at 12:55 AM

die meninggl sebb dadah ke??
dgr berita je td..huhuhu.xtau details pun ^_^

February 13, 2012 at 4:54 AM

lagu dia sangat best...~

February 13, 2012 at 7:30 AM

x sangka ya~

February 13, 2012 at 12:52 PM

tak ku sangka. sebab dadah rupanya..haish.apepun RIP whitney..

February 13, 2012 at 1:19 PM

semua da di tetapkan..

February 13, 2012 at 1:47 PM

fyqa minat lagu dia tu :) muda lagi dah meninggal, kesian .

February 13, 2012 at 2:52 PM

hmm...bru taw

February 13, 2012 at 3:20 PM

suke ;p

February 14, 2012 at 12:40 AM

aku suka clina dion lg..err

February 14, 2012 at 9:57 AM

ha? beliau dah passed away ke?
xtau pun..

huhuhu..

best lagu die..

February 14, 2012 at 10:02 AM

jgn sedih tau dill.haa

February 14, 2012 at 3:29 PM

Kalau dia tak tergoda dengan godaan dadah mugkin kehidupan dia jauh lebih baik..

Anak tunggal dia punya tertekan sampai kena tahan wad..

February 14, 2012 at 8:50 PM

lagu dia best.. kan dill..

February 15, 2012 at 9:24 AM

aku tak pernah kenal... bila tgk berita baru tahu nama dia

February 18, 2012 at 11:24 AM

terkejut gak bila tahu...

mmg akan dirindui..suaranya..:)

neelofak
February 19, 2012 at 2:26 PM

kaya tak bererti bahagia dan penyudah yang baik kan..

Post a Comment