Wednesday, February 22, 2012

secebis ingatan

sumber: laman sosial terkemuka

29 comments

February 22, 2012 at 10:08 PM

setuju.titik!~

February 22, 2012 at 10:12 PM

awk dah nak kahwin ehhh?

February 22, 2012 at 10:28 PM

Nampaknya Dill sudah menemui imam hidupnya. ;) Mohon aku share ya gambar ini?

February 22, 2012 at 10:29 PM

@jomsantaisekejap: belum lagi la awak :)

@hanaahmad: okei hana ^^

February 22, 2012 at 10:31 PM

yurp. setuju sesangat nyaa :D

February 22, 2012 at 10:52 PM

setuju setuju!

February 22, 2012 at 11:57 PM

~(‾⌣‾~) (~‾⌣‾)~

February 22, 2012 at 11:58 PM

ok la ok la ^^

February 23, 2012 at 1:42 AM

semoga dpt imam yg baik dan siswi pun nk jd makmum yg baik

February 23, 2012 at 7:30 AM

ai nak copy jugak le cik dill. tq dear..

*jangan terlalu memilih tapi yelaaa.. kena pilih juga. hiks!! (^.^)

February 23, 2012 at 7:43 AM

ini wajar ditampal di papan papan kenyataan sekitar bilik guru lelaki sekolah aku, dill!! hehe..

February 23, 2012 at 7:46 AM

oh.. aku pun mohon share blh ye??

February 23, 2012 at 8:20 AM

bila cik dill berfalsafah...

February 23, 2012 at 8:49 AM

tapi "bakal imamnya", tu agak berimankan...



atok larekkkkkkkkkkkkkkkk

February 23, 2012 at 9:40 AM

ahaaa betul kan... =)

February 23, 2012 at 9:55 AM

sgt2 setuju!.. hai sayang.. rindu!

February 23, 2012 at 11:08 AM

stuju... :-)

February 23, 2012 at 11:19 AM

baa~ CAK!!

bkn sume pompan dgr ckp.. bile bg tazkirah sikit mula jauh kn diri..

February 23, 2012 at 11:23 AM

x brani nak komen apa2... bahaya...

February 23, 2012 at 11:48 AM

teramat setuju.

February 23, 2012 at 1:09 PM

emmm =)

February 23, 2012 at 6:56 PM

sudah ketemu imam jat O.o

February 24, 2012 at 10:17 AM

iya. ini sbtulnya

February 24, 2012 at 11:38 AM

suka sgt !

February 25, 2012 at 8:21 PM

salam dill..
saya teringat pd sorang kawan.. bila ditanya kenapa tak nak kawin..jawabnya, dia belum jumpa yg berkenan.. lalu saya jawab.. ayat tu tak lengkap la bro.. sepatutnya gini.. belum jumpa yang berkenan kat aku ! hihihi.. jahat ke saya? nyampah sbb terlalu perasan bagus..

February 26, 2012 at 12:41 AM

yela yela.

perempuan je kena pilih yg bagus bgus.

February 28, 2012 at 10:55 PM

ok.. ladies 1st.. hehe..

February 29, 2012 at 10:51 AM

SOKONG entri ni! ;)

February 29, 2012 at 6:09 PM

setuju juga..

wahai imamku..:)

kak dill..kepak kepung kepak kepung..aminnnnn :D

Post a Comment