Friday, August 28, 2009

aku terkejut

Aku berjumpa dengan Q hari ini. Rasanya tidak perlu diterangkan dengan terperinci agenda kamisengihnampakgigi. Cuma aku ingin luahkan rasa kekecewaan aku dengan si M. Dia boleh beritahu Q sesuatu yang aku kira, prejudis. fikir

M: Q, kenapa awek kamu tu langsi sangat?
Q: Kenapa kak?
M: Tak de la...Saya cakap baik-baik tapi dijawabnya kasar. Patutla semua orang di inventori tak suka kat dia.
Q: (diam)

Kata Q, dia malas hendak layan si M. Kalau dibangkang, lagi dimarah-marahnya kita kerna tidak bersetuju dengan pendapatnya.

Kalian masih ingat bukan, pada entri lepas, aku ada nyatakan yang si M menterbalikkan cerita sebenar.

Rakan sekerjaku di inventori tidak sukakan aku? Kawan-kawan, kamu semua yang lebih mengenali aku. Aku seorang yang kurang ajar kah? Aku sedih. :puppyeyes:


*inventori: ofis lamaku. operation room bak kata orang putih.

---------
-----------
Q-F
--------------------

8 comments

August 28, 2009 at 11:19 PM

Dil, dgn org mcm ni, the best thing to do ---> buat bodoh je...

hehe

August 31, 2009 at 10:01 AM

hmm..saye tak tahu la dyah. makin lama difikir, makin sakit hati :(

September 1, 2009 at 11:15 AM

isk, memandai je si M wat citer. awek Q tu baek, penyayang orang nyer. bile mase lak laa dia jenis yg kasar2 ngan org plak.... kan dill kan? ^_~

... comel la ko ngan Q nehh!!

September 3, 2009 at 10:02 AM

adda: ni perli ke hape :P

September 3, 2009 at 4:05 PM

dila: ei. org jujur tau? kecik ati *majuk*

September 5, 2009 at 8:09 PM

adda: eheh...sori2...jangan majuk eh...t kite kasi cokelet :)

September 8, 2009 at 9:03 AM

hehehe... pandei ko pujuk aku ye? ^_^

September 8, 2009 at 2:09 PM

:) kite kene pandai pujuk ibu neh

Post a Comment