Monday, August 24, 2009

jejak kasih

Hari Sabtu dan Ahad lepas aku telah berjumpa dengan Clavriene dan Teru. Hampir setahun aku tidak ketemu mereka. Tiada kata-kata yang boleh menggambarkan perasaan aku ketika itu. . Kami bertemu di Kota Metropolitan, kota yang sarat dengan manusia. Kuala Lumpur. Aku ucapkan terima kasih kepada Clavriene kerna atas ihsannya, aku berpeluang menginap di hotel. Terima kasih buat Teru kerna memberikanku beskot yang sangat sedap. Yummy~ :woooh:


Aku sudah hampir dua tahun tidak pergi menjelajah kawasan sekitar Kuala Lumpur. Banyak kedai sudah tidak ada. Hmm..ini mesti gara-gara kegawatan ekonomi. Sedih ::(.


Walaubagaimana pun, aku berharap kami akan berjumpa lagi di masa hadapan. Insyaallah.


--------------------
Q-F
--------------------

1 comment

August 25, 2009 at 12:44 PM

ur welcome....sgt seronok dpt jumpe ko!!!! moga2 leh jumper lagi di masa akan dtg!!!! ewah!!

Post a Comment