Thursday, December 31, 2009

hari terakhir pada tahun 2009

Akhirnya, telah sampai jua hari terakhir pada tahun ini. 31 Disember 2009, pasti hari ini sarat dengan program tv yang merumus segala perkara yang berlaku sepanjang tahun 2009. Teringin juga hendak buat rumusan. Hehe.milkysmile

Sebelum aku terlupa, ingin aku ucapkan

'Selamat Hari Lahir buat sahabatku, Assura Azilawati binti Mohd Aspar'

Moga dirahmati Allah senantiasa. Aku doakan Azila dan suami dikurniakan rezeki yang melimpah ruah pada hari-hari mendatang. Insyaallah.milkysmile

Tahun ini banyak memberikan kenangan kepadaku. Baik kenangan yang pahit, manis, masin, masam dan pelbagai lagi rasa yang tidak mampu digambarkan di sini. Aku kenal apa itu persahabatan selepas menempuh dugaan yang kukira sungguh mencabar. Terima kasih kepada keluargaku kerna sentiasa menyokongku. Sahabatku, Clavriene. Bekas rakan sekerjaku, Zaleha. Juga Encek Q. Tanpa kalian, rasanya aku akan mengalami tekanan mental yang kronik. Terima kasih sekali lagi.Photobucket

Allah memberikanku peluang untukku berbakti di dalam kehidupan ini dengan menghadiahkanku KPLI pada hujung Jun lalu. Walaupun jauh di Terengganu, akan kucuba tempuhi sebaik mungkin. Hampir lima bulan di sana, terasa masa cepat sahaja berlalu. Di sana, masa itu emas. Aku kesuntukan masa untuk belajar semua benda. Tapi, aku cuba sehabis baik. Ganbatte ne!Photobucket

Pada tahun ini juga, ramai sahabatku mendirikan masjid. Tahniah buat sahabat-sahabat; Azila, Phyde, Raja Shahrul, Adhli dan Julie, dan Zaquan. Maafkanku jika aku terlepas nama-nama sahabat yang lain, Tolong ingatkanku dengan memberikan komen, ya?Photobucket

Buat sepupuku, tahniah. Tidak pasal-pasal aku menjadi pengapit terjun di hari persandingan kalian. Hehe. Biru vs Perak. Aku pasti tidak lupakan kenangan ini.Photobucket

Kepada semua Raja Sehari, aku doakan kalian kekal dan bahagia hingga akhir hayat. Semoga Allah memberkati kehidupan kalian. Maafkan aku kerna tidak dapat hadir pada hari bahagia kalian. milkysmile

Oh, ya! Aku baru mendapat pesanan ringkas dari rakan sekolahku, Ikhram. Beliau telah dianugerahkan seorang bayi lelaki yang handsome seperti ayahnya. Tahniah Ikhram. Aku tumpang gembira. Terima kasih kerna sudi berkongsi berita gembira ini denganku.Photobucket

Selamat tinggal 2009...Selamat datang 2010!

*maaf, aku terlampau syok menggunakan emoticon. Sampaikan pelbagai jenis ada di sini. Hehe