Tuesday, December 22, 2009

tiada berita sensasi di blog ini

Haha! Apa jenis tajuk entri da. Tetapi tidak kisah lah. Janji aku suka peace. Baru selesai kenduri kahwin di rumah sepupuku di Ipoh baru-baru ini. *sebenarnya sudah tiga hari berlalu. Alhamdulillah, semua berjalan lancar. Minggu ini akan ke Kajang pula. Aduh, belum apa-apa badanku sudah terasa lenguh-lenguh :sigh:. Tidak mengapalah, membantu sepupuku di hari bahagianya.:okay:

Tiada perkara penting yang ingin aku sampaikan sebenarnya. Cuma aku sedih, cuti semesterku sudah hampir habis. Kemudian, akan pulang ke Terengganu. Selepas dua minggu, terpaksa berpindah dari Kuala Terengganu ke Kemaman. Praktikum selama tiga bulan. Tiada tv. Aku tidak pasti samada
coverage telefon wujud atau tidak di kawasan itu. Internet? I have no freaking idea.:ayokona:

Tinggalkan famili. Tinggalkan Q. Buat Q yang bakal dirindui separuh mati, tolong doakan aku agar aku mampu berdiri dan melangkah untuk maju kehadapan. Tolong doakanku tabah dalam menyusuri pelbagai onak dan duri dalam ranjau kehidupan ini. *jiwang la pulak

Q, saya harap awak tahu...saya sayangkan awak. *walaupun kebarangkalian untuk awak baca blog ini adalah 1/10, tidak kisahlah...love