Monday, May 28, 2012

Baju Baru Meeya #2

Aku tulis sambungannya di Warna Kaseh. Terasa seperti tidak sempurna. Tapi, belasah je lah.

25 comments

May 28, 2012 at 5:31 PM

terjah je la.hahaa

May 28, 2012 at 5:59 PM

eh? nape x tulis aje sambungannya kat sni? hehe

May 28, 2012 at 6:17 PM

belasah je laaaa

May 28, 2012 at 7:32 PM

Salam, ske blog ijau! Hm, nk mintak tlg nie, boleh x tlg komen dekat http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2012/05/jawi-malaysia-heritage-treasure.html tentang kepupusan tulisan jawi, x kiralah dlm english atau bm, komen hanya digunakan utk pembelajaran sbb lecturer sye nk pendapat blogger, thank ek...

May 28, 2012 at 8:08 PM

dh lama xdtg sni..
huhyoo kaler ijau dh.

hee

May 28, 2012 at 8:48 PM

kenapa aku rasa macam salah masuk rumah je ni...

May 28, 2012 at 9:38 PM

kasi belasah!~ ;p

p/s: Oh, korang lebih swit dari lolipop!~ ;p

May 29, 2012 at 12:28 AM

Smnjk hati berbunga2 ni bkn main lagi cik dill ni ye.. Hikhikhikh..

May 29, 2012 at 10:44 AM

sy pun tgh ada masalah nak sambung FAKER, takde masa T_T

May 29, 2012 at 10:52 AM

yang citer baju bundle tu eh?

ok ok, terjah

May 29, 2012 at 12:22 PM

'bos' kau sihat tak? :)

May 29, 2012 at 2:34 PM

@syafiqakarim: terima kasih ^^

May 29, 2012 at 2:34 PM

@Mizz ErMa: hehe. dah jarang tulis cerita kat sini. kebanyakannye kat blog warna kaseh

May 29, 2012 at 2:35 PM

@delarocha: haha! >.<

May 29, 2012 at 2:35 PM

@Tukang Karut: hep! btol la ni

May 29, 2012 at 2:36 PM

@~SaL IjOu~: hihi. thanks

May 29, 2012 at 2:36 PM

@Liyana Zahim: pasni nak tanam pokok plak

May 29, 2012 at 2:36 PM

@Asrul "iLham" Sany: tu lah. kekangan masa

May 29, 2012 at 2:37 PM

@Lea Isnawi: ending yang tak masyuk

May 29, 2012 at 2:37 PM

@ghost writer: OA kah? die sibuk memanjang. aritu jumpe kamu kat pesta buku. ingat tak? hehe

May 29, 2012 at 3:40 PM

penulis berbakat... tahniah weiii

May 29, 2012 at 7:54 PM

@khaifaiz: tak berbakat mane pun khai...

May 29, 2012 at 9:32 PM

rajen menulis:)

May 31, 2012 at 4:40 PM

oh kawan,maaf mungkin aku tidak dapat ikut serta dengan penulis cerpen itu.jadual hidup terlalu padat sekrang.apa pun semoga berjaya kepada semua yang menyertai =)

June 1, 2012 at 1:50 PM

belasah2 pun hasilnya mesti deboom kan.. :)

Post a Comment