Thursday, May 31, 2012

Pesta Cerpen: Kompetisi Aksara

Ini adalah entri melekat. Sila skrol ke bawah untuk entri terkini.

Pesta Cerpen: Kompetisi Aksara

Anda Kreatif?
Penuh Imaginasi?
Tidak tahu ke mana mahu disalurkan?
Jom sertai Pesta Cerpen anjuran Warna Kaseh!
Hadiah menarik menanti anda!!!

klik untuk paparan lebih jelas

Anda boleh juga layari Buletin Warna Kaseh untuk maklumat lanjut.

sebarang pertanyaan atau kemusykilan boleh emelkan ke pestacerpen@gmail.com

Jom menulis!

20 comments

May 1, 2012 at 11:09 PM

jom!

orlando ahmad
May 1, 2012 at 11:29 PM

power power

May 2, 2012 at 7:52 AM

jom...muntahkan idea di situ..:)

May 2, 2012 at 10:12 AM

erm takdak idea nak wat cerpen

May 2, 2012 at 12:24 PM

cerpen?? erk
xreti la nak mengarang ni

May 2, 2012 at 1:00 PM

aku kebuntuan...

May 2, 2012 at 3:47 PM

cerpen2 ni yg lemah haha

May 2, 2012 at 11:54 PM

minat baca je..menulis/berkarya? oh, belum ada minat lg. still support korunkk! chaiyo'! hee ^^y

May 3, 2012 at 12:44 PM

menarik!

May 8, 2012 at 11:53 AM

bab2 menulis ni yg malas skit.

May 8, 2012 at 10:15 PM

menulis sy rajin.tp nk masuk pertanding bahasa cmni mmg x r..hehe.memalukn dri sy je nti. ;(

May 10, 2012 at 3:14 PM

ini baru betul-betul promo!!

go dila go!.. u can do it.
(pom pom girl)

May 12, 2012 at 3:10 PM

:)

May 14, 2012 at 2:39 AM

yg pandai buat cerpen tu apa ditunggu lagi.. join la hehehhe

May 19, 2012 at 6:47 PM

nk buat karangan pun blur. lg nk buat serpen . mkin blur jawab nye . hehehe


1st time here . feel free visit speechless009

May 24, 2012 at 10:21 AM

menarik tertarik kababOOOoooOm

May 30, 2012 at 12:49 AM

teringin nak menulis cerpen, tapi takde masa... plus tatabahasa mungkin tunggang terbalik XD

May 31, 2012 at 2:41 AM

ct xthu pe yg ct kreatif

June 1, 2012 at 2:00 PM

klau dlm English, nk join....

June 2, 2012 at 11:15 PM

tidak lebih 7 muka surat ? minima berapa mukasurat ?

Post a Comment