Saturday, May 12, 2012

kecik ati kiter

Hari tu kan .... rasa² nya hari khamis malam jumaat. Hari tu kan , hujan renyai². Sejuk wooo... sampai tulang hitam. Kiter tak der tempat nak tumpang berteduh..... tetiba kiter teringat rumah awak dekat jer ngan tempat kiter tuh... Kiter pun pergi lah rumah awak....

Kiter ketuk pintu.... 1x, 2x, 3x, 4x, 5x, 6x, 7x, 8x, 9x, 10x, 11x,12x,13x, 14x, 15x, 16x, 17x, 18x, 19x, 20x, 

awak buat dek jerr.... ohhh malam jumaat kot...

Kiter pun ting tong awak... ting tong, ting tong, ting tong, 1x, 2x, 3x, 4x, 5x, 6x, 7x, 8x, 9x, 10x, 11x,12x, 13x, 14x, 15x, 16x, 17x, 18x, 19x, pon awak buat tak tau jer ....

Peh tu kiter dengar ada orang jalan kat pintu umah awak, plahan² buka pintu.... Ohhhh ada jugak orang kat umah, boleh saya btumpang teduh.... kok² adala kopi panas ker... milo panas ker.... cek kodok ker...lempeng gula merah + susu ker..., peria masak lemak cili api ker.... ala... maklumlah.. hujan, kiter lapar, cam dah lamer jer kita tak makan... Tapi yg kiter kecik ati sangat tuh... bila owang tuh bukak jer pintu....dia terus tutup balik.... tak sempat pun kiter bagi salam.... heh..... walaupun owang kate kiter tak der hati perut, tapi kali ni betul² kecik ati kiter tau...

yang benar,
kiter


sumber: emel aku le...

14 comments

May 12, 2012 at 7:01 PM

pergh! ini menakutkan!

May 12, 2012 at 7:29 PM

adadaaaaaaaaa! keciannye kt 'kiter' tue. hehe >.<

May 12, 2012 at 8:15 PM

Sian kiter.. Rajuk manja tuh!

May 12, 2012 at 11:24 PM

kiter terabai time2 ujan..

May 13, 2012 at 12:16 AM

tengkorak masih ade hati dan perut ke?

kehkehkeh

May 13, 2012 at 9:29 AM

ololololo! comel macam setan
kahkahkah

May 13, 2012 at 3:53 PM

sian kat kiter...

May 13, 2012 at 5:13 PM

lorh...pasai apa tak mai umah angah....bole angah hidangkan cek-kodok ke, tepek nyor ke...:D

pelangi kamu
May 13, 2012 at 5:58 PM

hahahahahaha

May 14, 2012 at 2:40 AM

amboi tengkorak bejalan tu hahaha

May 14, 2012 at 9:30 AM

errr, sori dilarang masuk sebab ketakutan

May 14, 2012 at 12:30 PM

kalu kiter dah lari dah

May 14, 2012 at 1:51 PM

perghh cite hantu dimalam jumaat...
potong stim je hantu 2..huuh

May 14, 2012 at 9:38 PM

ahaha

Post a Comment