Thursday, March 26, 2009

Aku ditag lagi :)

Kali ini, dari Aiman juga. Rajin betul si Aiman ni sengihnampakgigi

WHAT

1) Apa warna baju yg kamu pakai sekarang?

* ungu dan coklat

2) Apakah kamu termasuk orang yang suka shopping?

* membeli-belah? Oh, buat masa ini, tidak. Sampai ayah tegur, "Kamu kena belajar" Hahaha! :scream:

3) Apakah kamu percaya love at first sight?

* Em, kurang pasti. Nak kata percaya, tak sangat. Nak kata tak percaya, macam penah terjadi kan? :inlove:

4) Apa yg ingin kamu lakukan skrg?

* Makan nasi. Sangat lapar. :hilo:

5) Apa rasa di hati kamu saat ini?

* Hati ini, bercampur aduk perasaannya. Ada sedih, risau dan gembira. :ha?:

WHEN

1. Bila pertama kali kamu dilahirkan ke dunia?

*19 Julai (jangan lupa kirimkan hadiah, ya...kawan-kawan) :devilishgrin:

2. Bila saat terindah dlm hidupmu?

* Em, jika aku senaraikan semuanya di sini, akibatnya, entri ini akan berpanjangan sampai bila-bila. Infiniti. :eheh:

3. Bila kali terakhir dimarahi ibubapa ?

* aku tidak ingat. garupale

4. Bila kamu akan married?

* bila aku akan berkahwin? Insyaallah, kalau aku jumpa yang sesuai dan keluargaku menyukainya, aku akan membina masjid bersama-sama dengannya. Insyaallah. :blush:

5. Siapa yang ingin aku tag?

Jika boleh, aku ingin tag,
#clavriene.
#kazuki.
#phyde.
#adda.
#sesiapa sahaja yang menjadi pengikut setia blog aku.

Terima kasih.

:wave:

1 comment

March 29, 2009 at 6:15 PM

kene lagi!!!! aku nk tag ko balik leh???hahahaha

Post a Comment