Monday, June 14, 2010

kamu melampau lah, parasit!

Hanya mahu berkongsi dengan kalian semua.



ini adalah tulisan pada dinding mukabuku Encek Q. Parasit ini sudah melampau. damn you!




5 comments

June 14, 2010 at 7:23 PM

wow

June 14, 2010 at 8:14 PM

erkkkk... cuba dilla explain, dia ni kenapa? ada sesuatu dgn encik q ke dia syok sendiri?

June 14, 2010 at 9:16 PM

anis: wow ke? uhuhu

amrah:sekarang ni saye masih dalam proses pengumpulan data. setakat yang saya tahu, perempuan tu yang gilakan encek Q. beberapa perang dingin, perang panas telah dilancarkan dengan encek Q. huhu. saye perlu tabah.

tolong doakan saya, amrah.

June 14, 2010 at 9:31 PM

ooh, saya pun pernah bergaduh gak pasal benda ni. tp kes saya tak seteruk dilla kot. lgpun, saya yang lebih2 jealous sbb dia berkali2 ckp kat saya dia mmg tak layan perempuan2 (read: plural, okay?!!) tu. hihi. at least dia ikhlas dia ceritakan kat saya ttg perempuan2 yg sukakan dia. saya tak kisah pun kalau dah suka, asalkan jangan melampau sudah la. esp bila dah tahu dia dah berpunya. =)

tp saya ckp kat dia. kalau dia nak org lain, dia ada hak utk pergi dan saya takkan stop dia. just tell me the truth. no lies. i also said, kalau dia pergi kat perempuan lain, saya tak akan terima dia anymore, forever and ever. once u leave, u leave forever. hihi. drama betul kan?

takpe dilla. ini ujian, for a better future ahead. kalau jodoh, 1000 perempuan lain kacau pun takkan boleh putuskan kamu berdua. yakinlah dengan kuasa Tuhan. =D

June 14, 2010 at 9:49 PM

dia tekankan yang dia tiada apa2 dengan parasit itu. memang dia bersungguh-sungguh menafikannya. saya ingin percaya tetapi tulisan parasit itu menyakitkan hati saya. seperti ingin menunjuk-nunjuk yang mereka sudah lama ada skandal. saya akui saya banyak provoke encek Q. sampai dia letih & fed up. saya rasa saya perlu cuba berhenti provoke dia.

saya berharap sangat Allah selamatkan kami berdua. Ameen.

Post a Comment