Sunday, October 11, 2009

kenangan pidato

Aku di Terengganu...

Setelah berhari-hari aku melihat Kak Yana bersengkang mata menyiapkan pergerakan Majlis Pertandingan Pidato antara Unit Bahasa Inggeris dan Unit Pemulihan, KPLI Ambilan Jun 2009, akhirnya majlis berlangsung dengan baik. Alhamdulillah. :okay:

Tugas aku, ahli jawatankuasa hadiah sahaja. Tidak punya peranan yang besar. Aku juga terlibat dengan persembahan pentas. Tarian 1 Malaysia.

Aku ingatkan kali terakhir aku menari adalah pada BIG yang lalu. Tetapi hari ini aku menari lagi. Haha! :ahaha: Aku bukannya seorang yang lemah gemalai. Hanya cuba menari mengikut rentak yang sepatutnya. Penari-penari perlu pakai make-up! Aku sudah tidak senang duduk. Namun, aku pakai make-up juga. Hampir semua rakanku ingin melihat wajahku yang diconteng oleh warna-warna asing. Terasa seperti alien pula:galit: . Ye lah, aku mana pernah bergaya atau meconteng mukaku dengan make up sebelum ini. Pergi ke kelas dengan wajah biasa. sengihnampakgigi

Ini pengalaman baru...:ahaha:

---------
-----------
Q-F
--------------------