Wednesday, September 16, 2009

cuti raya...rayakah aku?

Aku di Terengganu...

Sejak hari Ahad lalu, aku dan kawan-kawan perlu ke sekolah buat kali kedua untuk SBE. Ada aku ceritakan serba sedikit dalam entri lalu. Banyak pengalaman yang kami timba. Ambil yang jernih, tinggalkan yang keruh. Terima kasih tidak terhingga kepada semua kakitangan dan guru yang banyak membantu kami, terutamanya Puan Siti Rahani binti Jusoh :woooh:.

Esok hendak balik kampung. Aku akan ke rumah makcikku di Kepala Batas sebelum pulang ke Perak. Ye, aku tumpang kawanku lagi :sweaty:. Cuti kali ini, hendak sambut raya. Rayakah aku? Kerja kursus banyak menanti. Pening kepala la aku :hilo:. Kali ini, bukannya raya sakan. Tetapi assignment sakan :ayokona:. Aku perlu susun jadualku untuk seminggu ini. Seminggu cuti...tiada seminggu la nampaknya :anongnangyari:.

Em...jumpa Q hendak diletakkan di bahagian mana ya dalam jadual? :devilishgrin:

Buat semua kaum keluarga, sahabat handai, rakan sekerja dan pembaca blog aku, di sini aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri
&
Maaf Zahir Batin

---------
-----------
Q-F
--------------------