Wednesday, September 23, 2009

pusing sendiri

Mula-mula sekali...::(

Aku sudah mula rasa pening :hilo:. Semua kertas soalan kerja kursusku tertinggal di TERENGGANU! Aku mula menghantar pesanan ringkas kepada kawan-kawanku. Meminta belas ihsan mereka, memberitahuku soalan kerja kursus dengan lebih mendalam. Memang hampir semua soalan sudah aku pakukan dalam komputakku (komputer+otak). Tetapi aku perlu soalan yang lebih spesifik. Aku baru bertanyakan tentang kerja kursus Alam Sekitar dan Kajian Tempatan, dan aku dapat pelbagai respon. Kesemuanya berlainan. Yang sama denganku cuma Sufian. Gawat-gawat. Walau bagaimanapun, aku akan cuba menyiapkan kesemuanya mengikut dateline yang diberikan :astig:.

Raya? fikir Alhamdulillah...okay. Aku tidak tahu apa yang ingin dibebelkan tentang raya. Yang aku tahu, raya kali ini dilitupi dengan kerja kursus yang setinggi gunung Everest.

---------
-----------
Q-F
--------------------