Saturday, September 12, 2009

minggu sibuk sedunia

Aku di Terengganu...


Sejak beberapa hari lalu, aku dan kawan-kawan sibuk menyiapkan kerja kursus Pendidikan Jasmani. Kami perlu menrancang dan mengelola aktiviti Permainan Kecil. Bersemangat lah kami mereka dan membuat amali permainan kecil kami. v(-_-)v
Selepas ni ade kerja kursus lain lagi :sweaty:. Tapi kali ini aku sempat menulis . Kena pandai mencuri masa :devilishgrin:. Kumpulan kami: Kak Yana, Dayang, Siti dan aku. Klik gambar untuk paparan lebih besar. Aku ada selitkan nama-nama mereka. Cuma Kak Yana tiada dalam gambar. Jadi jurugambar sambilan. Terima kasih Kak Yana! peace


Rindu sangat pada Kak Ida. Rasanya sudah lebih 10 bulan kami tidak berjumpa. Sering menggelarkan dirinya Mak Buyung. Hehe. love


Okay...okay...perlu sambung kerja. :wave:
--------------------
Q-F
--------------------

4 comments

September 13, 2009 at 12:39 AM

awakkk, kena update jugak walau busy k...

coz saya kan pembaca setia awak

XOXO ;)

September 13, 2009 at 6:46 PM

dyah: hehe...i'll try my best. Insyaallah

September 15, 2009 at 9:53 AM

aku bulan sibuk sedunia!!!! pnat la...weh,aku rindu sama ko....wakakakaka

September 15, 2009 at 8:40 PM

clav: huhu! same la kite. aku pun windu kat ko..huahuahua

Post a Comment