Monday, January 11, 2010

kelas muzik kami :)

"Semua berdiri,"

Aku terasa seperti excited semacam sahaja dalam kelas muzik hari ini. Aku rasa, bukan aku seorang. Masing-masing muka bercahaya! Siapa tidak sukakan nyanyian, kan? Hehe. menari

"Kita berlatih, aaaaaaaa, dengan iringan organ,okay?"

Semua angguk.
"Tarik nafas, penuhkan perut...3...4...aaaaaaaaaaa"
:scream:

"Do Re Mi Fa So...So Fa Mi Re Do..."

Setelah memanaskan suara, satu demi satu kumpulan menyanyikan lirik ciptaan masing-masing, menggunakan melodi nursery rhymes. Sangat kreatif dan menarik setiap ciptaan mereka. :lamagawa:

Kumpulanku, kumpulan terakhir. Cuba menyanyi dengan penuh bersemangat dan mengikut tune yang sepatutnya. Terasa hilang sebentar beban yang dipikul. Hilang tekanan. Aku enjoy! peace

Hari ini kelas akhir dalam minggu ini kerna pada minggu hadapan kami akan mula berpraktikum. Aku akan merindui kelas muzik Encik Samsudin bin Soed.:puppyeyes:

Memang rindu. peluk
"aaaaaaaaaaaaaaaaaa" :ahaha:

ngeee~




*off topic: terasa hari ini seperti a little panda yang berjalan-jalan di sekitar kampus.