Sunday, November 6, 2011

Aidiladha 2011 part ii

Pagi-pagi selepas subuh aku sudah tercongok depan laptop. Tengok jam, awal lagi. Aku terus mengacau sahabatku. Aku tahu dia belum mandi. Pasti bau macam ikan kat pasar tu ha. Ops.

Tengah syok-syok layan Mukabuku, ayahku membebel. Dia suruh aku urut belakang badan. Bukan badan dia, tapi badan aku. Sejak aku jatuh sebelum ni, aku selalu sakit belakang. Tak nak dengar ayah berceramah dengan lebih lama, aku menjadi anak yang sungguh patuh. Terus ejas-ejas tulang belakang ni ha. Ayah aku bersiap-siap hendak pergi kerja.

Ya, dia kerja hari ni. Adoi.

Lepas solat Aidiladha, terus pergi ke rumah opah. Syoknya tengok pemandangan kampung. Tak ada gambar sebab aku malas nak tangkap. Haha! 


cun tak gelang aku? 

dalam perjalanan nampak kedai ni

Aku pun tak tahu kenapa aku update cerita macam ni. Tak kisah lah. Haha! Cerita raya dill.

Salam Aidiladha!

22 comments

November 6, 2011 at 3:10 PM

Untung laa raya dgn family . HAHA

November 6, 2011 at 3:23 PM

wah..npe xtangkap gmbar kt kg...ct xbalik kg pon ..huhuhu


memang cun gelang kamu..pinjammm!

November 6, 2011 at 4:45 PM

i dont have one.cerita raya.hmm

November 6, 2011 at 7:57 PM

kenapa dengan kedai itu? heheh

November 6, 2011 at 9:19 PM

hohoho... dill dah mula mengarut...

November 6, 2011 at 9:25 PM

(gayut2)...

bau sendiri macam ikan

November 6, 2011 at 9:54 PM

jth mcm tu mmg bahaya.kwn sy pnh jatuh terduduk.masa tgh kua cls dia tersadung.mle mmg mcm ok je.selang bebrp hr pinggang da tulang blkg skt.doktor kata tulang lari. +_+ muda lg kot..nti nk beranak ssh.bt kje pun ssh.

November 6, 2011 at 9:54 PM

kedai ngn gelang sama ka? :P

November 7, 2011 at 9:41 AM

kemslam ayah kita, lalalalala.


waahhh, gelang kau mcm smarties lah.

November 7, 2011 at 1:33 PM

Salam Aidil Adha wahai cik Dill.

p urut kat reflexology ke?? betulkan urat tu cepat. dah kawen/ber-anak nanti susah.. ;)

November 7, 2011 at 2:25 PM

gelang tu sama dengan caler dulux :P

November 7, 2011 at 11:07 PM

salam aidiladha dill ;D

November 8, 2011 at 3:48 AM

that bracelet looks yummy !
macam smarties aih !

November 8, 2011 at 8:53 AM

cantik gelang tu... mcm gula2 la plak

November 8, 2011 at 1:44 PM

ha'ah...kite pun tertarik ngan gelang tu!!hehehee..cam gula2!

November 8, 2011 at 2:10 PM

baru cadang nk gigit gelang tu. bajet cekedis dah..

November 8, 2011 at 2:32 PM

selamat hari raya aidiladha dill...

November 8, 2011 at 7:12 PM

selamat hari raya . yay !

November 8, 2011 at 9:33 PM

gelang tu comel,kenapa tak beli kat wa ni?

November 8, 2011 at 10:55 PM

entry ni agak lain banding dngn entry dill yang lain.. unik sungguh hehehe
slmt hari raya lagi tuk dill..part 2 punya version..hehehe

November 8, 2011 at 11:40 PM

gelang dill mcm gula-gula

November 9, 2011 at 4:48 AM

sempat lagi untuk aku ucapkan salam eidul adha utk kau Dill..

Post a Comment