Sunday, November 20, 2011

keikhlasan.

Saya ikhlas kawan dengan awak.

sungguh.

27 comments

November 20, 2011 at 11:20 PM

saya juga ikhlas berkawan dgn awak. betol.tak tipu.






luv,
cik ana

November 21, 2011 at 12:12 AM

untung "awak" tu dpt kwn dengan awak~sungguh~

November 21, 2011 at 12:19 AM

indahny keikhlsan

November 21, 2011 at 12:29 AM

saya pounnnn ikhlas kawan dngn dill

November 21, 2011 at 1:27 AM

saya pong !

November 21, 2011 at 1:55 AM

baju ganti senang di cari
tapi keikahlasan hati susah nk gali..

November 21, 2011 at 2:16 AM

dengan ain ke dill ? yaayyy ! ain pom ikhlas . insyaAllah we'll be a good friend kan ? : )

November 21, 2011 at 5:18 AM

FRANCE.. Friendship Remains And Never Can End. :-)

November 21, 2011 at 7:24 AM

err yeke? hehe

November 21, 2011 at 9:01 AM

rupa,harta tolak blkg..itu cuma kelebihan je klu ada.keikhlasan yg penting dlm setiap hubungan.x kesah la hubungan apa pun.

November 21, 2011 at 9:02 AM

saya pun ikhlas kawan dengan awak...ngee...:)

November 21, 2011 at 10:06 AM

saya ikhlas tapi jauh
:)

November 21, 2011 at 10:35 AM

sy pun ikhlas jugak :)

November 21, 2011 at 11:53 AM

nak jugak...ikhlas gak....

November 21, 2011 at 12:50 PM

saya pun....

November 21, 2011 at 3:32 PM

saya pun seyes ni, seb baek sy tak single... kalau tak...

:D

November 21, 2011 at 5:33 PM

sy jua iklas kerana itu sy ati pink.. Eheheheher..

orlando ahmad
November 21, 2011 at 5:48 PM

ikhlas ni membawa kepada penerimaan amalan tu jadi ibadat :-)

November 21, 2011 at 8:17 PM

sya pun iklas jugk, bukan sbb nuff :P

November 21, 2011 at 9:00 PM

ikhlas ni x leh dibace.. kalau cakap iklas belum tentu 'ikhlas'

Hee.. jengok.. selamat bercuti. Musim hujan sejok sekali.. ;)

November 21, 2011 at 10:27 PM

noniep un ikhlas kwn ngn dill....
bertuah dpt kenal dill....selalu mendoakan sy.tq dill!

November 21, 2011 at 10:28 PM

sy pown ikhlas ollow blog kamo00 :))

November 21, 2011 at 10:58 PM

err.lama pula tak layan lagu ni.
iqa sayanggggg dill.
ikhlas <3

love,iqa :p

November 22, 2011 at 9:04 AM

haaa.....sapa tu...

November 22, 2011 at 11:36 PM

ikhlas tapi jauh.. =)

November 23, 2011 at 6:00 AM

^^

November 23, 2011 at 7:28 PM

suka dgr lgu yuna :)

sy lak ikhlas bce crita kamu..kehkehkeh..

Post a Comment