Sunday, October 2, 2011

bihun tomyam sama air buah

Hari ini entri pasal makanan lagi. Tidak mahu merepek panjang. Sila nikmati gambar-gambar kat bawah ni ^^


menu Cik Keropi

menu guwa

lawanya reben tu~

TK, nampaknya kami dinner bersama-sama jua hari ini. ^^
Area: Wangsa Maju. 
For further details, please ask Cik Keropi. :)

27 comments

October 2, 2011 at 9:28 PM

laparlah weihh T__T

October 2, 2011 at 9:39 PM

nyum2..lauknye meriah..suke!~ ;p

October 2, 2011 at 9:40 PM

dari semalam tak makan nasi.saje je kan

October 2, 2011 at 9:42 PM

air tu nampak sedap

October 2, 2011 at 9:42 PM

huh!!!! tak mau kawan!!!

October 2, 2011 at 9:49 PM

sedapnye Dill!!! bile nak banje ni...kikiki

October 2, 2011 at 9:57 PM

air buah, nikmat...
hehe
tomyam ?
boleh la tp tak suka terlalu pedas dan msam (:

October 2, 2011 at 10:14 PM

hari tu baru makan tomyam campur. peh. sedap2. ;)

October 2, 2011 at 10:18 PM

nonie pun mkn mihun tom yam jgk arini..hehehe.tp masakn sendri..kureng sdp ^_^

October 2, 2011 at 10:27 PM

perrgh tom yam terbaik tu, kau gile tu tengok warna dah tau mesti berpeluh kat dahi tu... kat mana dapat ni.... he he he he... nak minta tapau ni...he he he he

October 2, 2011 at 11:04 PM

pheww~sdp..tomyam mihun,air laici.

October 2, 2011 at 11:23 PM

sedap dan sedap

October 2, 2011 at 11:36 PM

dill.
lepas nie belanje chemay eh?
eh?
heheh
:P

October 2, 2011 at 11:47 PM

dill.nk ckit..sedap la...auw...hehehe

October 3, 2011 at 4:14 AM

ah!tak menahan siut.apalagi kalau ada sotong yang digenangi kuah tomyam yg pekat dan pedas.kecur weh!

October 3, 2011 at 7:45 AM

mewahnya rakyat M'sia.. :-)

October 3, 2011 at 9:42 AM

nyumnyum..menyelerakan la emy tgk nie...ehehe :)

nizam ;)
October 3, 2011 at 12:13 PM

ehem3...

October 3, 2011 at 1:10 PM

sedapnyer

October 3, 2011 at 1:20 PM

baru lepas lunch kueh teow tomyam tadi ni dill..hehe
mmg meleleh air liur wo! :P






luv,
cik ana :)

October 3, 2011 at 2:29 PM

tomyam! my faveret :P

October 3, 2011 at 3:12 PM

waaaaaaa.kejam gila beb! lapaq nie :)

October 3, 2011 at 4:40 PM

Mula2 jat baca jat ingt tomyam 2 rasa air buah.haha

October 3, 2011 at 5:47 PM

nampak pekat dan mengancam!

October 3, 2011 at 10:33 PM

sedap weh... lapar

October 4, 2011 at 10:27 AM

baru lepas mkn bihun sup ni.. nom3!

October 4, 2011 at 9:57 PM

Nasib baik masa tengok gambar ni perut baru je full.. ;D



Wangsa Maju!! Rindu pulak nak jejak kaki ke sana..

Post a Comment