Monday, October 3, 2011

pesta saudara-mara

Air dicincang tidak akan putus.
Awal pagi semalam sepupu membuat jamuan makan tengahari cum sambutan hari lahir anak masing-masing. Alhamdulillah aku dan adik sempat menjenguk ke sana. Terima kasih kepada sepupu kerna sudi datang mengambil kami. ^^



Tidak banyak yang boleh dibebelkan di sini. Aku letak gambar je lah ye. ^^. Padahal aku nak letak dua keping je. Jangan marah ha~


ini baby Mu'allim. tengok, dia mengeliat sakan~

Akak sepupu beli kek chocolate indulgence. Pergh~ Tak sempat nak ambil gambar kerna dah selamat hadam dalam perut :)

29 comments

October 3, 2011 at 9:50 PM

haha cute budak tu ngeliat sakan.. kek coklat pergh cair di mulut

October 3, 2011 at 10:02 PM

tu dia heh... bulat semangat..he he he he mai gigit pipi tu sikit kat pakcik Ah Tat ni...ho ho ho

October 3, 2011 at 10:02 PM

kek resepi rahsiakah? owh... dah terbayang dan terliur dah!

October 3, 2011 at 10:16 PM

waaa tembamny bdak 2.

October 3, 2011 at 10:32 PM

tembamnyer... buat muka manje mengeliat plak tu.. (btl ke menggeliat)

October 3, 2011 at 11:48 PM

gebu...

October 4, 2011 at 12:25 AM

alololo tomeynye die..hehe
wahhhh cake chocolate indulgence..
mmg konfem x sempat nak amek gambar punye dah setle..hehe


luv,
cik ana.

October 4, 2011 at 12:32 AM

huih..
dapat cium pipi ni tak lepas-lepas dah!
hehe

October 4, 2011 at 12:39 AM

nak kene ciom ini budakkkk,..makan budakkkk,.haha,.

October 4, 2011 at 1:19 AM

nak gambar coklat gak! luah balik.hehe

October 4, 2011 at 1:20 AM

baby tu sangatlah comellll!!! rasa nak peluk2. hehehe

October 4, 2011 at 1:48 AM

wahhhhhh..chocolate indulgence..faveret kaklimah tuuuuu

October 4, 2011 at 2:14 AM

wahhh.
comel je baby tuhh
:)

October 4, 2011 at 5:28 AM

ahaha ! cara dia menggeliat tu . alahai .

October 4, 2011 at 8:17 AM

kenapa bayi itu comel dan comel? hhmmmm... :-)

October 4, 2011 at 9:24 AM

hahaha, montelnye die Dill....

October 4, 2011 at 10:06 AM

dagu berlapis tu..sehat & comel!~ ;)

October 4, 2011 at 10:26 AM

mengeliat dia :)
tahniah kepada ibu n ayah baby comel tu.. sweet~

October 4, 2011 at 12:57 PM

tembam nye baby tu.... geram! haha

~ sayetaksukemasam.blogspot.com/

October 4, 2011 at 3:22 PM

hehehe..ni yg nk marah ni..tibe2..hehehe

October 4, 2011 at 5:08 PM

amboi, sejak 2 menjak ni entri semua pasal pegi makan je. haha

October 4, 2011 at 5:25 PM

mcm cucu akak je..eh..nenek je..hahaha...geramnya..

October 4, 2011 at 7:56 PM

hak alah! comelnya dia mnegliat!!!!

October 4, 2011 at 8:12 PM

makaiiihhh..gebu tol

October 4, 2011 at 8:48 PM

hahaha comelnya budak tembam tu.kem salam dia

October 4, 2011 at 9:43 PM

Waa dill da ade ank.. Smpai ati kawen tak hajak.. Nangisla.. Nangis ni.. Lihatla sy nangis ini.. Huwuuuuwuuuu...

October 4, 2011 at 9:55 PM

Makan percuma! best2.

Baby Mu'allim sangat tembam lagi comel! ;)

October 5, 2011 at 12:12 PM

usih comel gile baby neh
geram!

October 5, 2011 at 8:51 PM

wah kecik-kecik dah sambut besday..bestnya.

Post a Comment