Sunday, October 30, 2011

perasaan kejap-kejap

ada sesiapa yang sudi buat macam ni kat aku? :)

Kadang-kadang perasaan yang lahir tidak dapat ditampan atau dilontar kejauhan. Terima seadanya.

29 comments

October 30, 2011 at 9:19 PM

dill jatuh tangga atau jatuh cinta?

October 30, 2011 at 9:20 PM

wah, dalam hati ada taman ker ;p ???

October 30, 2011 at 9:22 PM

ambOiii...ader rse dup dap dup dap x?

October 30, 2011 at 9:30 PM

suke la iklan ni.. hihi

October 30, 2011 at 9:36 PM

kalo ada orang buat kat dill, rara nak tinggal kat umah sebelah. keh keh keh

October 30, 2011 at 9:46 PM

ko da jatub cinta kat aku kan? hehehhehe *like

October 30, 2011 at 10:03 PM

dalam taman ada longkang..:P

October 30, 2011 at 10:12 PM

nanti Dill duk kat bawah, sy baling kot tingkp dr ats ye..hihihi

October 30, 2011 at 10:17 PM

cis,lu mula nak curang.haha

October 30, 2011 at 10:21 PM

tak tau nak buat kat sape mende cenggini

October 30, 2011 at 10:22 PM

eceh .sweet ! ada pape nelly tak tau ke ?
haha

October 30, 2011 at 10:41 PM

sesungguhnya video itu langsung tidak suweet

October 30, 2011 at 10:47 PM

perasaan kejap2 eh~ ;p

October 30, 2011 at 11:14 PM

lea pun selalu berimaginasi cmni
bestnya kalo ade org wat cmni kat kita kan kan

October 30, 2011 at 11:17 PM

..ade ke org yg sangup wat camni.... hihihi... iklan bole la kn.... :)

October 30, 2011 at 11:32 PM

klu cikaro mintak coklat ngn aku..aku x bagi haha

October 30, 2011 at 11:34 PM

warh2 . hehe

October 30, 2011 at 11:35 PM

:)))

October 31, 2011 at 1:25 AM

bykkn bersabar.usaha,doa,tawakal.sy cm tahu je apa yg awk rs skrg ni dill. :) sbb sy kn kwn awk.

October 31, 2011 at 1:29 AM

ada perasan iklan ni . masa mula2 tengok ada juga la tersenyum sikit2 . muahaha !

October 31, 2011 at 1:34 AM

hati kau sedang dibanjiri bunga-bunga ni dill?

October 31, 2011 at 7:38 AM

coklat.sedap.tapi buat sakit gigi.

October 31, 2011 at 7:56 AM

seronok nya jadi jirn tetangga org macam ni .
dill .. mcm ssh je nak berlaku cam tu. hahaa

October 31, 2011 at 9:29 AM

Ashraf suka wat cam tu kat Amer hahahaa

p/s : Syrena dah update contest, sile join ye muahahaha

October 31, 2011 at 9:57 AM

iklan ni comel , hehe

October 31, 2011 at 11:58 AM

love to watch this video . hehee

October 31, 2011 at 12:56 PM

kita tukar dua orang je laa.. :)

org laki busy takdan nak buat benda alah ni kat gurl. isk, sedih (konon)

October 31, 2011 at 2:00 PM

fuyyo... sebegitu sekali perasaan itu dill

October 31, 2011 at 5:01 PM

siti suka iklan tuh dill

Post a Comment