Saturday, December 31, 2011

sarapan pagi Sabtu

Semalam di Tesco

"Kak Long, esok kite makan la nasik tu. Hari tu Ayah dapat makan sikit je. Kite beli la bahan-bahan."

"Baek bos."

Hari ini di kampung

Pagi-pagi sudah bermasak-masakkan. Goreng itu ini. Rempah macam-macam. Akhirnya...

Nasi Arab Berempah

*maaf, kualiti gambar kurang baik.

24 comments

December 31, 2011 at 11:04 AM

nasi arab tu cam mana? orang arab je ke boleh makan? tapi yang buat bukannya orang arab pun...

December 31, 2011 at 11:15 AM

oh untung Lando...tetibe

:D

December 31, 2011 at 11:17 AM

perh...cm sedap je..die letak sekali ayam mase masak kn??

December 31, 2011 at 11:26 AM

bagilah resepinya dill..akak buat boleh gak anto semangkuk kt si lando tu hahaha

December 31, 2011 at 11:54 AM

Dill...hantar la sini ckit, lapoo ni...hihiih

December 31, 2011 at 12:27 PM

wahhh
sedap nyaa

December 31, 2011 at 12:54 PM

Nasi arab dah mkn. Boleh la... Tapi x suka mane pun...

December 31, 2011 at 1:56 PM

uuhh... lapar!!

December 31, 2011 at 1:58 PM

wahhh , nmpk sedappp !

neelofak
December 31, 2011 at 2:40 PM

sedap!

December 31, 2011 at 3:04 PM

wahh pagi2 da bf dgn nsi arab 2.hihi

December 31, 2011 at 4:09 PM

entry esok update resipi nasi arab berempah. nak buat utk suami rain plak

December 31, 2011 at 4:13 PM

wah dill ke yg masak!!....

December 31, 2011 at 4:40 PM

aku tak pernah cuba pun..

December 31, 2011 at 5:08 PM

Nasi Arab Berempah..nyumm~

December 31, 2011 at 5:09 PM

tetibe tingat mknn arab kat kafe hs..~

December 31, 2011 at 5:52 PM

dill msak????...wahhh Orlando,kamoo sgt beruah!!hahah ^_^
-nti da xd la menu nasi minyak..gnti ngn nasi arab berempah

December 31, 2011 at 6:26 PM

ok dah boleh kawen!

December 31, 2011 at 8:24 PM

wahh!!! hebat la Dill, cemana ye nasi goreng arab tu... tak penah makan pun, sebab nampak cam pelik kalau yang kat kedai :)

January 1, 2012 at 4:11 AM

hai along,

saya nak jugak boleh ?

January 1, 2012 at 8:38 AM

tu dia, brekfast nasik arab ka?

January 1, 2012 at 9:02 AM

hebat la !

tuddiiiaa nasi arab o

January 1, 2012 at 4:59 PM

wah pandai jugak kau masa ya dill.. masak irama padang pasir lagi tu.. hebak!! ehem ehem..

btw, slmt thun baru dill semoga kita terus jadi sahabat..:D

January 1, 2012 at 11:18 PM

menyelerakan la...
pandai la dill masak.. hehe

Post a Comment