Friday, December 16, 2011

teman-teman blogger #3

Rentetan dari entri SINI dan SINI.


Ghost Writer

Pernah kusabotaj dia dalam cerita rekaanku dalam Fantastika Fantasi. Hehe. Punya laras bahasa yang tinggi hingga aku tidak faham kadang-kadang. Terasa ilmu sasteraku seciput cuma. A very nice person.

Khairul Antasha

Seorang yang teman yang baik. Selalu ajak aku makan aiskrim tepi padang sambil tengok orang lain bola. Tapi hajat kami selalu tak kesampaian. Awak, awak jauh sangat la~

blog-tips kurus

Korang boleh dapat macam-macam informasi dari blog ni. Pelbagai tips berguna dan juga ayat-ayat motivasi yang bisa melonjakkan semangat diri. 

Khai

Baru sahaja menerima ijazah sarjana. Tahniah! Seorang yang rajin blogwalking. Punya cita-cita tinggi. Tunangan orang. Jadi sila lupakan niat kamu ye gadis-gadis.

Azroy Kassim

Memakai nama pentas Azroy Kassim. Entri nya kelakar. Banyak maksud tersirat di sebalik tersurat. Masih mencari calon. Dia agak sibuk sekarang ni. Dah macam YB lak.

Abu

Orang Sabah. Sempoi. Entrinya banyak informasi. Selalu letak gambar menarik. Aku suka usha gambar-gambar pemandangan yang dia letak. Abu, lepas ni tolong tangkap gambar dill ye :)

penjajah minda muda

Suka sangat dengan entri-entri dia. Penuh makna tersirat juga. Pandai memilih perkataan beritma. Jeles. Awak, belanja saya choki-choki!

Untuk teman-temanku. :)

Susunan blog kamu tidak ada kena mengena dengan ranking ke ape ke. Susunan rawak.

Selamat menulis.

*auto-published.

18 comments

December 16, 2011 at 9:02 AM

ooo. semanis lolipop best!

December 16, 2011 at 9:10 AM

neelofa ade blog x?

December 16, 2011 at 11:56 AM

aku kenal dua yang atas tu. hehe

December 16, 2011 at 12:34 PM

dilla dilla.kalau ye pun nak choki2 takkan la ambik hati sampai camni.u buat i segan la.hehe bak alamat emel.nak pos choki2.=P

December 16, 2011 at 12:46 PM

semua blogger femes

:D

December 16, 2011 at 2:14 PM

encik AiS perli sayakah? huhu!
mekacih keladi goreng ye cik Dill. (>.<)

*blog ke-3 itu macam bajet bagus jek! hakikatnya 'she's so vulnerable..'

December 16, 2011 at 2:56 PM

mekasih dill... akhirnya ada juga... hahahaha

December 16, 2011 at 6:04 PM

ohhhh..khai dgn azroy slalu memg dh folo..nk terjah yg laen2 plak :P

December 16, 2011 at 6:42 PM

tetiba terasa macam nak buat entry macam ini jugak...

December 16, 2011 at 8:24 PM

betuah kwn2 cik Dill ni sume~ ^^

December 16, 2011 at 9:32 PM

a ah entah bl khai nk tamatkan zaman bujang dia plak.hihi.

December 16, 2011 at 10:30 PM

ghost writer
TH suka blog nya!

December 16, 2011 at 11:24 PM

wahh dah ade siri 3 la!! deme retis smua..hehe





luv,
cik ana

December 16, 2011 at 11:39 PM

wahhh ramai blogger y ira xkenal lagi..

heee thanks dill sbb perkenalkan diorang..:D

psss : nah 1 cupcake tu..heee

December 16, 2011 at 11:44 PM

bleh BW BW kwjap neh.. ^^,

December 17, 2011 at 2:24 AM

choki choki sudah habis bro...

December 17, 2011 at 8:41 AM

semanis lolipop? jom terjah hehe

December 17, 2011 at 11:59 AM

ho ho yeh finally.. aku termis entry ni beberapa puluh jam hahahaha..
thanks dill, my good friends..

Post a Comment