Saturday, September 3, 2011

KL. duh.

Alhamdulillah selamat sampai kira-kira tiga jam lalu. Walaupun tiada sesiapa yang tanya, aku sibuk jugak nak kasitau. Haha!

Terima kasih kepada Ayah kerna sudi menghantar anaknya yang comel gemuk ini ke Kuala Lumpur. Terima kasih Adik kerna sudi menemani Ayah. Terima kasih kerna sudi menadah telinga mendengar mulutku pot pet pot pet yang kadang-kadang hanya  berhenti bila aku letih. ^^

Selamat malam Ayah dan Adik. Cuma aku sahaja sendiri melayan Mukabuku dan blog.

13 comments

September 4, 2011 at 12:06 AM

salam. yaa, akan acknowledge dill

September 4, 2011 at 1:24 AM

terima kasih abgzam sebab komen

September 4, 2011 at 1:33 AM

yeye je gemuk dil neh

padahal kurus je pun

September 4, 2011 at 1:37 AM

keh3... terima kasih pak cik hehehe

September 4, 2011 at 3:04 AM

HAHAHA,

takpa-takpa, aku tanya.

"Dah smpai KL ?"

September 4, 2011 at 4:14 AM

alhamdulillah dah selamat sampai
:)

September 4, 2011 at 7:32 AM

sy tanya kan..kan? ^^

September 4, 2011 at 8:12 AM

noted

September 4, 2011 at 9:34 AM

hoho... syoknya duduk kampung lagi... wuarghhh... syoknya...

September 4, 2011 at 11:42 AM

bukn sengaja tak nak tnya..tapi sengaja terlupa..hehe..selmat hri rya..

September 4, 2011 at 11:48 AM

@Tukang Karut
benci!

September 4, 2011 at 11:49 AM

@muhamad hanif
hihi. terima kasih kamu :)

September 4, 2011 at 11:49 AM

@~SaL IjOu~
iye... :)

Post a Comment