Tuesday, February 8, 2011

blog si amatur - Miss Dill

Hampir enam tahun berkecimpung dalam dunia blog. Namun niat di hati bukannya hendak mencari populariti. Hanya menggunakan teknologi yang ada untuk meluahkan perasaan di dada. Aku bukannya seorang penulis tegar. Bukan seorang yang menulis hampir setiap hari tentang pengalaman kehidupan. Aku hanya menulis bila jiwa ini memanggil untuk menulis.

Okay, sekarang ini aku dapat lihat blog ku semakin semak dengan widget baharu. Maaf jika ia menjengkelkan kamu semua. Aku teringin. Hehe! Memang terasa kelainan dengan blog dahulu. Yang masih sama, aku adalah Miss Dill, si blogger amatur pemalas.

Sebelum kamu semua meninggalkan sebarang komen, dengan penuh hormat tolong baca pesanan aku di bahagian bawah blog ini. Terima kasih. 


4 comments

February 8, 2011 at 7:31 PM

amatur tu apa?
tak kisah la, asal blog tidak timbulkan kontroversi,haha

dah 6 taun ke blogging?
fuyooo, org lama ni

February 8, 2011 at 7:47 PM

bunyi macam lama. tapi menulis untuk bacaan sendiri je. ahaks


Miss Dill^^

February 12, 2011 at 1:37 AM

fuyoh. 6 tahun tu blogging. lama betul tu. old timer la ni. nice.. teruskan berblogging.

My recent post: Busy ke sombong?

February 12, 2011 at 1:48 AM

@Mike: yo yo o je old timer kan? padahal malas menulis. haha!

Post a Comment