Wednesday, February 23, 2011

terkejut. kagum. bangga.

Tengah syok-syok kunyah bebola ketam, mataku terpaku ke kaca tv. Aku macam kenal je muka comel yang sedang bercakap dalam program tv. Eh! Tu Z kan? Aku makin mendekati tv. Mataku betul-betul depan kaca tv. Tidak syak lagi! Memang Z! Cepat-cepat aku capai telefon bimbit dan tangkap gambar sebaik mungkin. Cuba dapatkan sudut terbaik. Z tengah senyum tadi. Kenapa pula muka dia jadi macam ni? Tak ape lah :) Z tetap comel!

Z comel!

Maaflah, terlebih excited pula. Dia memang budak yang baik. Mendengar kata. Hormat guru dan kawan-kawan. Sangat pandai mengalunkan ayat suci Al-Quran. Aku kagum dengan dia. Bangga kerana sempat menjadi gurunya. 

Z, cikgu sentiasa doakan kamu. Moga berjaya di dunia dan akhirat. :)

10 comments

February 23, 2011 at 8:59 PM

perasaan seorang guru yang tak digambarkan dengan kata-kata..

February 23, 2011 at 9:07 PM

@khalis: yeap. speechless. tapi memang bangga :)


Miss Dill^^

February 23, 2011 at 9:44 PM

ye betul tu....tp aku bkn cikgu... camanapun tahniah cikgu ye.....kalu saya pun bangga gak.....he he

February 23, 2011 at 9:48 PM

Mr Iz: :) kite bangga sama2 eh


Miss Dill^^

February 23, 2011 at 10:17 PM

oh bagus la asah bakat dari budak :P

February 23, 2011 at 10:27 PM

@khairul: yeap. betul tu. melentur buluh biarlah dari rebungnya.

Miss Dill^^

February 23, 2011 at 10:37 PM

wahhh....bangga cikgunye....


nnti pesan dgn z..nk jadi kak angkat blh?hehehehe....

February 23, 2011 at 10:47 PM

@mina: saye ni cikgu tempelan je. nanti saye tanyekan. hihi.


Miss Dill^^

February 23, 2011 at 11:23 PM

hehehe...mina gurau je la...
cikgu ni kan....hehehe

February 24, 2011 at 6:25 AM

@mina: saye tau...ahaks


Miss Dill^^

Post a Comment