Tuesday, February 15, 2011

kepenatan maksima

Fuh! Semalam memang amat mencabar jiwa dan raga. Sampai rumah dah pukul 2.30 petang. Sejam lepas tu, dah terpacak kat sekolah. Tengok budak-budak buat latihan lakonan. Lewat petang pula tolong tengok-tengokkan anak-anak kawan. Dia ada kelas tambahan malam. Sampai rumah dah lewat malam. Kebetulan ayah dan adik sampai dari kampung. Temankan mereka makan malam. Terus balik rumah lepas makan. Aku lemah longlai. Penat sepenat-penatnya. Mata pun tak larat nak buka. Online sekejap, lepas tu rasa macam nak tertidur depan komputer riba.

Letak kepala atas bantal, terus terlelap. Tidak sedar bunyi alarm clock. Sedar-sedar sudah pukul 6.30 pagi! Nasib baik ayah awal-awal sudah bangun. Astaghafirullah. Tidak pernah jadi macam ni. Perlu rehat.

Hari ni, seharian menyiapkan semua tugasan. Aku sudah cuba buat yang terbaik. Moga segalanya dipermudahkan Allah. Insyaallah. 

Aku setia menunggu siri Supernatural. Tetapi nampaknya malam ini tidak ada. Mata sudah kuyu. Mahu tidur.

Selamat malam.

4 comments

February 16, 2011 at 6:08 PM

jom tidur.

February 16, 2011 at 6:20 PM

@hiro: hihi :)

February 16, 2011 at 10:45 PM

ayooo miss dill mlm masih muda..hehehe...

xpe2...tido molek2 ye....

February 16, 2011 at 10:51 PM

@kurekure: aiyooo..tu entri semalam. ahaks

Miss Dill^^

Post a Comment