Thursday, August 11, 2011

Alhamdulillah, akhirnya...

Akhirnya siap juga kerja yang dipertanggungjawabkan. Ada lagi yang menunggu. Selesaikan satu-satu. Tak cukup tangan. Ada dua tangan satu otak sahaja. Telah digunakan semaksima mungkin. Hari ini hari berehat. Hehe. Berehat la sangat. Malam nanti sambung buat kerja. 

Waktu sahur ni ingatkan hendak makan roti disapu marjerin. Malangnya roti dah berkulat. Nasib baik perasan. Kalau tak, dengan kulat-kulat tu aku ngap! 

Ya rabbi, siapalah yang main mercun pagi-pagi buta ni. Nak kena hempok ke weh! Baik pergi sahur. Macam tak de kerja lain nak dibuatnya.

Tiba-tiba rindu famili. *sigh~

24 comments

August 11, 2011 at 5:46 AM

fuyoh!!! SUbuh2 dah main mercun. bhahah. Gempak tuh. :)

August 11, 2011 at 5:53 AM

alololo... naseb baek tak mamai kan time pepagi tu, kalu x.. kulat tu pon nampak cam kismis je. ki3

August 11, 2011 at 6:01 AM

ish ish... rajin ye main mercun time2 sahur budak2 nih..

August 11, 2011 at 6:12 AM

jangan hempok2 budak yg main mercun tu, Gua terasa kih3

August 11, 2011 at 6:55 AM

ok ape roti ad kulat..
mana tau jadi penambah tenaga bulan pose ni..
haha

August 11, 2011 at 7:52 AM

hoho... makan je... kulat tu la penambah perisa...

August 11, 2011 at 8:07 AM

amboi,

makn roti je ? diet letewww..

August 11, 2011 at 9:26 AM

tahniah sebab dah siap kerja..

August 11, 2011 at 9:37 AM

wah semangat bdk2 tu, kenyang sahur mercun...ki3... tahniah sbb da selesai....

August 11, 2011 at 10:39 AM

Selamat berposa.. eboh main merecun.. bahya ya :P hehe

August 11, 2011 at 11:05 AM

dulu ms mengajar kat skolah pedalaman, penah sahur dgn roti yg dh xpired..hoho.

August 11, 2011 at 12:12 PM

abes sahur dgn majerin je ke dill? hehehe

baguslah kerja dh setel
leh rilek2 sikit kan

August 11, 2011 at 3:56 PM

pagi2 polis tido..hehe

August 11, 2011 at 4:03 PM

meh tolong sambung sini pulak. huhu! ;)

August 11, 2011 at 7:28 PM

rindu yer ...ala2 kesian yer dia....

August 11, 2011 at 8:51 PM

alhamdulillah.kerja apa tu kak dilla
hehe

August 11, 2011 at 9:34 PM

hahahahaha.dah sabar nk raye lah tuuuu

August 11, 2011 at 10:26 PM

oh sama la tempat tinggal aku kat sini, bising dgn mercun..kata kena haram...apasal masi ada..

August 11, 2011 at 11:04 PM

kahkahkah

August 12, 2011 at 3:26 AM

sama la mcm sy kdg2 tgh2 sedap mkn tiba dgr mercun trsedak! arghh! tension la bdk2 ni..

August 12, 2011 at 6:07 AM

Sbnrnye kulat tu elok mkn krane apabile kte memakan kulit roti maka kulat2 di dalam perut juge di mkn oleh kulat2 roti.. Erkkkk~

August 12, 2011 at 6:27 AM

@Suhaili Sarif
buat soalan ujian. hehe

August 12, 2011 at 6:52 PM

kdg2 time malam mesti ada org lempar mercun kt depan pintu rumah jat.kalau dpt tangkap selamat jat hempuk2.haha

August 13, 2011 at 2:36 AM

bebudak tgh gian men mercun..xley tido excited ngat..tu yg bgn pepagi sambung men tu =p

Post a Comment