Friday, August 19, 2011

edisi meluah perasaan #1

Guwa bengkek ngan Lu, brader! Lu kasi mandi marka Lu dengan hadiah bagai. Bila Guwa hantar SMS cerita pasal masalah laptop Guwa, Lu buat bodoh. Guwa rasa Lu memang dah bodoh la brader. Serius Guwa tak pernah jumpa manusia macam Lu sebelum ni. Janji manis macam gula-gula Smarties. Hakikatnya pahit seperti petola.

Allah Mengetahui. Semoga Dia sabarkan diriku seperti mana serikandi Islam di zaman Rasulullah s.a.w. dahulu. Allah sentiasa bersamaku. Ameen.

p/s: maaf di atas penggunaan bahasa kasar.

10 comments

August 19, 2011 at 9:52 PM

siapa buat dill marah i... habaq mai dekat gua biar gua gegar dia sampai kepala lutut dia goyang...

August 19, 2011 at 10:19 PM

Sabar ye.. Peria lagi pahit dear..

*dimadukan lagi pahit!!

August 19, 2011 at 10:58 PM

nape nie cikgu..tak baik masam2 bulan pose nie..jom main congkang cungkit

August 19, 2011 at 10:58 PM

Guwa bengkek sama brader yg buat cik Dill gua bengkek~

August 19, 2011 at 11:12 PM

1st time tgk dil marah
sabo ye dil
ai yg baca ni pun takut

August 19, 2011 at 11:13 PM

pahit macam petola itu menyihatkan badan

August 19, 2011 at 11:23 PM

uishhh, sabar la laling, nape ngan leptop? bagitau Gua meh sini gua tolong ape yg patot

August 20, 2011 at 1:00 AM

Aku tahu,

kau beli laptop baru 2 hari pakai dah rosak kan ?



AHAHHAHHAHAH.

August 20, 2011 at 11:35 AM

Brader tu mungkin mengalami kebodohan prgkt ketiga.. Tdk mengapa masih ada peluang kerana stu peringkat lg yg tertinggal..

August 21, 2011 at 5:12 AM

pehhhh gua lu tuuuu....

Post a Comment