Friday, August 12, 2011

mana nak cari dik non oi~

Beberapa minggu lepas aku pulang ke kampung halaman. Ayah mengajak kami satu famili melawat abang sepupu. Abang sepupu dan isteri baru mendapat anak perempuan. Sampai sahaja di sana, lebih banyak pot pet pot pet antara emak-emak dan ayah-ayah. Aku dan adikku cuma melayan budak-budak kecil.

Pesanan daripada ayah untuk si dill: Kak Long, kalau boleh tambah berat lagi lima kilo. Aku sengih. Mana nak cari lima kilo tu weh~

15 comments

August 12, 2011 at 11:01 PM

cik ezy sudi je derma 5kilo utk dill..
hoho..
sbb cik ezy terlebih kilo ni..
ekekeke

August 12, 2011 at 11:01 PM

orang sibuk nak buang 5kg, dia sibuk nak tambah pulak... huhu...

August 12, 2011 at 11:06 PM

amek dr lea nak nak?

owh bagusnya kalo bleh tarnsfer2 kan

August 12, 2011 at 11:06 PM

Mkn bege hari2.. Hahahahah~

August 12, 2011 at 11:12 PM

makan tido makan tido. komfem ! :)

August 12, 2011 at 11:36 PM

nah..
amek lemak iema ni,,
haha

August 12, 2011 at 11:45 PM

5 kilo? hmm gua kalo 5 kati bleh la bagi sikit kat laling

August 13, 2011 at 12:10 AM

kat pasar selayang ada jual kot 5 kilo tue hehe

August 13, 2011 at 2:08 AM

cik dill... silalah ambik 5kg dr khai ni ha... jual murah2 je ni

August 13, 2011 at 2:33 AM

kalo da kurus sgt pun susah eh..tapi kalo gemuk sgt lagi susah..sy nak kene turun lagi 5 kilo ni..x dapek2..sob*

August 13, 2011 at 5:36 AM

ko nak lemak aku? amik la.. aku sedekah..

August 13, 2011 at 5:37 AM

ai ade ni. Gred AA-terbaek dari ladang. betis + paha + pewot pon adeeeeeee!! ;)

August 13, 2011 at 5:49 AM

hehehe... sy kna tmbh berat bdn juga!

August 13, 2011 at 5:56 AM

xperlaaaaa. nt naik la tueeee. bubuh batu lima kilo dalam poket. huhu

awak kuat marah?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

August 13, 2011 at 9:18 AM

saya nak turun 5 kilo..
awak nak?

Post a Comment