Monday, August 1, 2011

first day of ramadhan 1432H

Welcome Ramadhan Kareem.
A month full of barakah.

Welcoming Ramadhan in Kuala Lumpur.

10 comments

August 1, 2011 at 3:40 PM

dh ade plan ke nak buka apa ari ni?

August 1, 2011 at 3:41 PM

Yeah!! Betul2. Selamat berbuka dill (padahal lama lagi). hee. :)

August 1, 2011 at 3:45 PM

ngantuk!

August 1, 2011 at 3:57 PM

dah 2 tahun amna puasa di KL :( setiap kali puasa mesti bukan waktu cuti.. sob3x rindu nak puasa di rumah dgn mak abah ^^

August 1, 2011 at 4:00 PM

xpe miss dill...
pose jauh dari mak pun kadang2 best..
huhu

August 1, 2011 at 6:11 PM

gua baru balik dari KL, sakit kepala kereta banyak...

August 1, 2011 at 10:51 PM

mesti kat bazar penuh dengan orang kan??

August 1, 2011 at 11:26 PM

perrgh tmn tun ramai giler orang tu...meh la beli kueh... sebiji 50 posen tu... 5 dua hinggit...he he he he

August 2, 2011 at 11:38 AM

selamat.

August 2, 2011 at 1:43 PM

dah gie KL tuh,agak2 berapa haribulan dia nak datang taiping ek..haha!

Post a Comment