Monday, August 1, 2011

tabiat sewaktu ramadhan

Aku tidak tahu tentang orang lain. Tetapi bila tiba bulan Ramadhan, mata aku ni sihat walafiat lepas terawih. Tak mahu tidur awal. Padahal esok nak kerja.

Encik & Cik Mata,
Sudilah kiranya kamu berdua melelapkan diri masing-masing,
Tuan badan ni dah tak larat,
tetapi kamu masih tegar mahu bermain.

Kasihanilah diriku, Mata.

>.<

p/s: apa aku merepek malam-malam buta ni~

22 comments

August 1, 2011 at 11:41 PM

rotan je mata tuuu
hehehe
:P

August 1, 2011 at 11:41 PM

yea...mata aku pun sama... jom pujuk sama2...

August 1, 2011 at 11:42 PM

betul2..same with me
skrg pun segar bugar tanak tido
pahadal masa nka g terawih td rasa mengantuk amat..

August 1, 2011 at 11:57 PM

gua hari2 pkol 3 baru tido... mata pon dah macam panda cina

August 2, 2011 at 12:50 AM

he he he he.... ada la benda yang dipikirkan tu... otak masih mau bekerja tu...he he he...

August 2, 2011 at 12:53 AM

encik dan cik mata tak mau lelap?
tutup pakai penutup mata, ce try,haha

selamat berpuasa miss dill

August 2, 2011 at 1:30 AM

ha'ah... sekarang tak ngantuk, mak dah bising suruh tido adoyaii

August 2, 2011 at 4:04 AM

salam...hihoyoyoyo.

August 2, 2011 at 5:06 AM

off laptop tu.. insyaAllah lepas tu ngantuk la mata tu... huhu

August 2, 2011 at 8:30 AM

tutup mata tu ngan timun.. mesti terlelap nti

August 2, 2011 at 8:41 AM

hahaha . kasi dodoi mate tu. konpom tido lepas tu. ki3

August 2, 2011 at 10:19 AM

time puasa ni aku berjaya tidur awal...=)

August 2, 2011 at 11:39 AM

banyakkan lagi makan

August 2, 2011 at 12:15 PM

mesti banyak tido petang ni..
haha

August 2, 2011 at 1:42 PM

baguslar gitu,Dill.

nih mata nih,baru jer lepas berbuka,macam nak layu jer.camner nak terawih.haha

August 2, 2011 at 2:12 PM

jngan di siang hari mata nak tutup sokmo udahla

August 2, 2011 at 3:03 PM

hr ni mesti mengantuk

August 2, 2011 at 4:09 PM

byk tido petang la tu..kurus puasa..hehehe

August 2, 2011 at 4:24 PM

eh! samalah! sangat betul

singgah2 la sini balik ye :)

August 2, 2011 at 9:01 PM

pakai penutup mata,,mesti tdo lena ..^^

August 2, 2011 at 11:17 PM

Minum susu Dill.hi3.. tapi betul la, sblm pg 2, tuhan ajerk yg tau penat, ngntuk, tapi bila balik segar ajerk xngntuk....

August 3, 2011 at 6:31 AM

Sile gunekan plaster.. Heekk..

Post a Comment