Wednesday, August 10, 2011

Doodle's Giveaway by Cik Nuyui 'Ain

Wah! Dah lama tak join GA! Kali ini ditag oleh Syan_Neesa yang comel! Terima kasih ^^




Ah ha! Kalau nak tahu semua syarat penyertaan, korang klik je banner tu ye ^^

Oh. Ada kerja rumah dari Cik Penganjur. "Saya suka doodle kerana..."
saya memang sukakan grafik yang comel-comel. Lebih-lebih lagi kalau ia kartun seperti banner tu. Terasa sangat teruja. Lagi best kalau saya mampu melukis seperti itu. Tetapi saya tidak berbakat. So by adoring someone who is so talented in drawing, it would be so much fun! ^^"

Mangsa tag kali ini ialah:

12 comments

August 10, 2011 at 3:11 PM

semoga sukses yer

:-)\

August 10, 2011 at 3:27 PM

viel gluck...

August 10, 2011 at 3:59 PM

menarik!

ok, nanti lea buat =)

August 10, 2011 at 5:09 PM

gud luck dill!
=)

August 10, 2011 at 6:08 PM

wah ! gudluck ! :)

August 10, 2011 at 7:38 PM

saye suka kucing

August 10, 2011 at 9:49 PM

gud luck dill... ^^

August 10, 2011 at 10:25 PM

wuuu..
dill...dill..dill(baca macam pegang spandok)

August 11, 2011 at 2:07 AM

semoga sukses segala dill. :)

August 11, 2011 at 2:34 AM

nasib bukan aku mangsa itu. hehe!

*aku suka katon comel!! :-)

August 11, 2011 at 10:46 PM

terima kasih sebab join GA ni. good luck dear

^__^

August 12, 2011 at 6:08 AM

Nape skrg rmai ske wat doodle? Nape nape??? Sy mule tidak mngrti dgn arus permodenan ini~

Post a Comment