Sunday, August 7, 2011

hari ke tujuh Ramadhan

Sedar tak sedar sudah tujuh hari kita berpuasa. Terasa sekejap je masa berlalu. Macam baru semalam je 1 Ramadhan. Sudah dua kali Ramadhan aku jauh dari famili sejak bekerja ni. Tahun lepas memang agak terasa sunyi kerna masih tidak ramai dikenali di sini. Sekarang ni alhamdulillah, ramai kawan sudi mengajak berbuka puasa sekali. 

Tidak sabar hendak tunggu hari Jumaat ini. Berbuka bersama Cik Keropi yang comel  =)

p/s: Shamsuddin Amin, Dill mahu karipap yang awak beli tadi!

16 comments

August 7, 2011 at 11:18 PM

best la, berbuka ngn member2...
kalau mmber belanja lagi best..
haha

August 7, 2011 at 11:28 PM

bestnye bukak pose ngn kwn..
=)

August 7, 2011 at 11:46 PM

kim salam sama itu cik keropi yg comel

August 7, 2011 at 11:48 PM

hehe..sabar lah dill
lumrah seorang perantau

August 8, 2011 at 12:26 AM

sabar ye Dil, kita sama jerk hidup di perantauan..hi3, suatu hari nti bila terkenang balik, msti waktu ni la yg jd kenangan terindah buat kita...

August 8, 2011 at 5:39 AM

aku ade jual karipap kat blog aku

August 8, 2011 at 6:07 AM

dah seminggu puasa ye kita

hiro

August 8, 2011 at 12:04 PM

hari ni dah msk hari ke lapan dah ni

August 8, 2011 at 12:06 PM

sama la kita..jauh dr mak ayah..

August 8, 2011 at 12:36 PM

nanti kita buka puasa sama2 nak?

August 8, 2011 at 12:56 PM

Ooo dah 2 tahun berjauhan ngan family....


Follow sini

August 8, 2011 at 3:39 PM

seminggu dh puasa! nnt pejam celik pejam celik esok dh raya.. cpat msa berlalu

August 8, 2011 at 6:14 PM

@Tukang Karut
bleh gak. kite ajak Cik Sal skali eh?

August 8, 2011 at 9:56 PM

jom bukak posa sama2

August 13, 2011 at 2:43 AM

mari cik Dill..kita g bazar taman melati..mintak TK blanje =p

August 14, 2011 at 6:51 AM

@~SaL IjOu~
jom!

Post a Comment