Saturday, June 25, 2011

bau segar-bugar kampung

Jawapan untuk sesetengah komen dalam entri sebelum ini:
Aku bukan berkira sangat untuk pulang ke kampung walaupun kampung aku boleh dikategorikan sebagai dekat. Cuma kewangan aku tidak begitu memberangsangkan. Dan aku tidak begitu gemarkan perasaan letih sehari sebelum hari bekerja. Akan memberi impak pada hari Isnin. Mempengaruhi badan aku.

Rumahku di kampung di kelilingi dengan pokok-pokok. Terasa sedikit sejuk berbanding bandar Kuala Lumpur. Tidak terlalu berhabuk seperti rumahku di sana. Sunyi-sepi. Ayah bekerja. Emak membuat kelas tambahan. Adik sedang layan tidur kala ini.

Petang nanti mahu melawat famili dia. Semoga perjalanan lancar petang ini. Insyaallah.

18 comments

June 25, 2011 at 8:53 AM

nak kirim bau bauan segar tu dalam sekilo dua boleh tak?

June 25, 2011 at 9:14 AM

adik Lu layan blues? ngko x layan blues gak ke?

June 25, 2011 at 10:32 AM

semoga berjalan lancar :)

June 25, 2011 at 12:49 PM

owh. baiklah

June 25, 2011 at 4:52 PM

semoga selamat ke destinasi yang dituju, take care taw miss dill ;)

June 25, 2011 at 6:16 PM

wahh..bestnyer balik kg
my turn, next week....hehe

June 25, 2011 at 10:49 PM

Kampung kat ne Dill... Betul2, pk byk kali kalau nak balik, penat n duit...hi2,moga selamat perjalanan pergi dan balik....

June 26, 2011 at 2:26 AM

suka kampung yang ada banyak sawah padi.. nyaman je rasa :)



^^

June 26, 2011 at 12:54 PM

amna nak balik rumah juga, tapi elaun tak masuk lagi. kena bajet2. kalau balik dgn tol n minyak kete mmg x mampu la..

June 26, 2011 at 10:48 PM

@Nasriq
mcm mane nak masukkan bungkus bau pokok en karut oi

June 26, 2011 at 10:48 PM

@JARI YANG TERBARAI
idak~

June 26, 2011 at 10:48 PM

@Nurul Jannah
ameen. time kasih

June 26, 2011 at 10:48 PM

@Roza Ami Nanomiya
:)

June 26, 2011 at 10:49 PM

@Miz Novexx
thanks senior!

June 26, 2011 at 10:49 PM

@zarazueyin
hati2 ye zara :)

June 26, 2011 at 10:49 PM

@Ct Aja
negeri jiran. thanks aja!

June 26, 2011 at 10:49 PM

@Bella Bell
kampung saye tak de :(

June 26, 2011 at 10:50 PM

@amna
saye pun naik ketapi je amna

Post a Comment