Sunday, June 19, 2011

motif tersembunyi

Manusia ni macam-macam, kan? Punya pelbagai personaliti. Seringkali aku gagal memahami tindakan serba serbi mereka. Sekarang ini terjadi lagi. Perkara yang sama. Aku tidak dapat merungkai motif sebenar dia. Tersembunyi dalam hatinya.

Bukankah lebih senang meluahkan kepada aku seperti mana aku meluahkan segalanya kepada dia?

-mengeluh perlahan.

15 comments

June 19, 2011 at 9:00 PM

masing2 org masing2 ragam, biaslahh =)

June 19, 2011 at 9:06 PM

kdg2 ade bnde yg kite rse xperlu diceritakan kpd org ,



mungkin .

June 19, 2011 at 10:26 PM

setiap org x sama personaliti...hehe

June 19, 2011 at 10:48 PM

misteri nusantara betul entri ni

June 19, 2011 at 10:49 PM

wow...
tersirat sungguh...^^

June 19, 2011 at 11:19 PM

ni main layang2 ke?

June 19, 2011 at 11:30 PM

hmmmm.... mendalam betul entri ni, nak buat macam mana sebab setiap manusia berbeza
ada yang berani luahkan dan ada jugak yang tak berani... cuba la slow talk dlu yer, dan jangan sdih2 ;)

June 19, 2011 at 11:30 PM

manusia.. rambut sama hitam.. tapi hati lain2.. kan dill? :)


^^

June 19, 2011 at 11:31 PM

hidup dlm misteri~

June 19, 2011 at 11:45 PM

Dill.. Lau ase die ade niat tak baik lau boleh jauhkan dri dari dia.. Nnt tkena sakit tau?

June 20, 2011 at 12:07 AM

Salam. Dalam maksudnya ni :)

June 20, 2011 at 12:36 AM

main tarik tali la ni...he he he he

June 20, 2011 at 12:40 AM

otak lain lain..:)

June 20, 2011 at 12:40 PM

huhu..kadang2 banyak ragam setiap orang

June 20, 2011 at 2:11 PM

oh begitu tersiratnye post engkau ni....pening aku bace hhuhuuhuhu

Post a Comment