Wednesday, June 1, 2011

ingatan kelam

malam tanpa bintang
seperti undang kecundang
fikiran melayang
tentang manusia jauh dipandang.

Tiba-tiba teringatkan manusia itu. Apa khabar kamu di sana? Masih ingat aku lagi? Alah, aku ini. Kawan kamu dahulu. Kita sudah 15,897,600 saat tak berjumpa. Aku rasa kamu sudah makin tembam. Aku tengok gambar terkini kamu. Ops. Jangan marah. Mata melihat. Otak menilai. Hehe.

Jom jumpa. Mahu?

Nah. Tunggulah bila aku sudah ada kenderaan sendiri. Buat masa ini aku cuma ada kaki sahaja. =)

Kalau kamu berat hati mahu jumpa aku, aku jumpa model kegemaran aku sahajalah. 

22 comments

June 1, 2011 at 1:55 AM

*blur*

June 1, 2011 at 2:02 AM

agak-agak saat tuh kalau diubah menjadi hari sudah berapa hari?

sori dill,nih lar masalahnya kalau niru dalam exam maths..haha

ingat2 kawan sama k..kadang perlu tahu berita dowang.

June 1, 2011 at 7:53 AM

Siapakah??

June 1, 2011 at 8:15 AM

rindu seseorangkah~

June 1, 2011 at 9:53 AM

@ïêmå å¢klê§
hehe. maaf iema :)

June 1, 2011 at 9:55 AM

@ghost writer
enam bulan lebih :)

saye pun bukannye pandai sangat. ^^

June 1, 2011 at 9:55 AM

@Nasriq
kawan lama :)

June 1, 2011 at 9:55 AM

@~SaL IjOu~
rasenye macam tu lah. huhu

June 1, 2011 at 10:53 AM

Baa~ CAK!!

Jeles nih!

June 1, 2011 at 11:04 AM

@Azroy Kassim
hihi. nnt jumpe roy lah :)

June 1, 2011 at 12:53 PM

hahaha..sume mende bubah kak..mule2 krus skang da gemok..itu la yg owg cakap kat sy gak..=p

June 1, 2011 at 1:22 PM

@aSiMiRa.aSiM
asim boleh gemok ke? huhu

June 1, 2011 at 1:25 PM

a'aa la..
jom jumpe..
ekeke

June 1, 2011 at 1:29 PM

@Cik Ezy
tett! ahaha!

June 1, 2011 at 2:34 PM

saye khabar baik.

hehe (tetibe)

:)

June 1, 2011 at 2:56 PM

eceh
admire sama model tu

June 1, 2011 at 5:07 PM

@cik azeya
hihi. comel je cik azeya~

June 1, 2011 at 5:07 PM

@Aimi dan Pakcik Hashim
yah! die ensem seh :)

June 1, 2011 at 7:30 PM

woit woit.. siap kira saat lagi

June 1, 2011 at 8:54 PM

@khaifaiz
hahaha! seronok!

June 1, 2011 at 9:06 PM

dill!!sape???hehehe.dah 6 bln x ketemu...

jom jmpe nonie gak.hihi

June 9, 2011 at 1:57 PM

@Nonie
kawan saye :)

Post a Comment