Friday, June 17, 2011

anda hebat jika guna Gatsby


Buat lelaki-lelaki yang inginkan kelainan, boleh cuba Gatsby ye. Untung-untung boleh bertukar menjadi Takuya Kimura.

p/s: Tak boleh blah la dengan iklan ni. Haha!

36 comments

June 18, 2011 at 1:11 AM

iklan ni napok benar nipunyer..huhu

June 18, 2011 at 2:29 AM

eh tak mau la jadi macam dia...he he he nak jadi macam Mr IZ juga la ...he he he tu yang best ...he he he...sama lah kita cik dill ... tak bleh blah la iklan ni..he he he... mensampah la pulak nengoknye...he he he

June 18, 2011 at 2:43 AM

panjang dah rambut mamat tu
lama dah x dengar ada drama baru dia

June 18, 2011 at 5:39 AM

hah, nak kena tukar pakai gatsby ni..Ahaks!

June 18, 2011 at 9:06 AM

aku dah lama pakai..tak betukar pun hahahah

June 18, 2011 at 10:12 AM

Yo yo 'o je iklan neh..haha

June 18, 2011 at 10:23 AM

hahahhhahhaa adeh kretif jugak

June 18, 2011 at 10:45 AM

cita2 tinggi 2 sapa yang nak bertukar jadi takuya kimura...
haha

June 18, 2011 at 11:09 AM

Kena beli Gatsby ni. Best2. hahah

June 18, 2011 at 12:05 PM

hahahaha..
weh aku pengguna gatby tu..
mmg mahal..
pastu rambut jadi keras..
pastu terpacak je..
haha

June 18, 2011 at 12:29 PM

lawak la iklan ni..
keh3

June 18, 2011 at 1:39 PM

pakai minyak kelapa jer pun ok arr...keh3

June 18, 2011 at 2:50 PM

ak dh byk kai gune...
tak tukar2 pun... huhu

June 18, 2011 at 4:56 PM

hi3, klu benda2 leh wat rambut pnjg cepat nak gak try...hu3

June 18, 2011 at 4:58 PM

xkn guna gatsby! nnt tukar jd muka pmpuan plak.. hahahaa

June 18, 2011 at 6:01 PM

errrr... maknanya aku kena beli gasby la ni....

June 18, 2011 at 7:09 PM

alamak.
gua perempuan.tp gua guna juga ;p

June 18, 2011 at 10:25 PM

aku dah pakai gatsby, tapi x jadi takuya kimura pon. ceh

June 18, 2011 at 11:47 PM

@emieysandra
haha! name pun iklan kan

June 18, 2011 at 11:48 PM

@Mr iz
ijat dah original ensem. tak yah riso dah

June 18, 2011 at 11:49 PM

@Roza Ami Nanomiya
tu la. skarang ni die aktif buat ape eh?

June 18, 2011 at 11:49 PM

@Mehmed -
sile tukar kalau nak ensem. ahaks

June 18, 2011 at 11:49 PM

@ABU
abu ensem dah. hihi

June 18, 2011 at 11:50 PM

@~SaL IjOu~
hiburan kan. tapi cik sal suke tak? hehe

June 18, 2011 at 11:50 PM

@JARI YANG TERBARAI
tu yang tak bleh blah tu. haha!

June 18, 2011 at 11:51 PM

@ïêmå å¢klê§
iema tanak cuba? haha!

June 18, 2011 at 11:51 PM

@Umedia Network
sile beli :)

June 18, 2011 at 11:52 PM

@Far8 budak baik
konfem ensem dah kan? ade mcm takuya tak?

June 18, 2011 at 11:52 PM

@Cik Ezy
kite gelak!

June 18, 2011 at 11:53 PM

@RepublicAku
bleh kawan ngan ayah dill ni

June 18, 2011 at 11:54 PM

@Shamsuddin Amin
kamu dah ensem dah sayang oi

June 18, 2011 at 11:54 PM

@Ct Aja
pastu aja jadi takuya. hihi

June 18, 2011 at 11:55 PM

@NICK IRFAN
haha! siot je

June 18, 2011 at 11:55 PM

@Nasriq
cepat beli sekarang!

June 18, 2011 at 11:55 PM

@syafiqakarim
maknenye kamu bertambah cun!

June 18, 2011 at 11:56 PM

@Bob Merley
kamu jadi kamu yang ensem :)

Post a Comment